Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

3 Nisan 2022 Pazar

Sohbet Tadında Şalanj #14


Onüç.

14) Gençken korkun neydi?

Bu aralar yoğunum farkındaysanız. Pek uğrayamıyorum. Olacak telafisi. Korku.. Ben çocukken çok içine kapanıktım. Sessiz. Varlığım hissedilmezdi asla. Tek çekincem oyunlardan alıkonmaktı. Fakat yüreğimde hissettiğim cinsten çekindiğim ne vardı derseniz muhtemelen "aileyi kaybetme kaygısı" ama her çocukta bu yok mudur? Tuğcu romanları gibi. Üvey anne falan. Huzursuzlandırdım herhalde. Fakat böyle şeyleri pek sık düşünmezdim. Seçici bir çocuk sayılmazdım. Asker oyuncaklarım da vardı bebek oyuncaklarım da. Soruda "gençken" diyormuş yeni anladım. Neyse artık çocuklukla yanıtladık (kafam dağınık).


4 yorum:

  1. E sen gençsin, normal genç kelimesinden çocuk anlaman :)) Kolay gelsin, güzel haftalar..

    YanıtlaSil
  2. aile kaybetme korkusu yüzünden az kalsın bütün aileyi erkenden öldürecektim ya :d çocukken hep birlikte ölelim diye dua ettiğimi hatırlıyorum bunda dediğin gibi tuğcu romanlarının etkisi kesinlikle var bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha. Bu nasıl anektodmuş ya. Gözümün önüne bir savaşta bunkerda kalan ve ailesiyle birlikte ölen insanlar geldi. Töbe estağfirullah :)

      Sil