Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

20 Mart 2022 Pazar

Sohbet Tadında Şalanj #12


Onbir.

12) Biriyle ilk tanıştığınızda sizce onun üzerinde bıraktığınız izlenim nedir?
Herhalde buzdolabı. Gerçi nerede tanıştığımıza bağlı. Mesela konserlerde ilk kez karşılaşıp kaynaştığım insanlara karşı çok çabuk gardımı düşürüyorum. Müzik sohbeti beni rahat hissettiriyor. Sanki kişiyi yıllardır tanıyormuşum gibi. Onun haricinde temkinliyimdir. Siz'li biz'li konuşurum. Pek fazla sulandırmam. Oysa ki çok eğlenceli olduğumu da bilirler (hatta kimi zaman bu başımıza dert açar çünkü ben bağırarak gülüyorum ve herkes dönüp bize bakar). Yeter ki o aradaki mesafe kısa sürede aşılabilsin. Neden böyle soğuğum bilmiyorum. Ama bana böylesi daha doğru geliyor. İlk tanışmada cıvıtan insanları sevmiyorum. Bir de şuna dikkat ederim. Tanışacağım kişi benim için ne anlam ifade ediyor? Eğer iş ortağıysa zaten arama okyanuslar alırım. Yok sokakta adamsa denizler alırım. Arkadaşa nehirler alırım. Sevgili adayına bir fincan alırım.

14 yorum:

  1. Hey Zihin kardeş, şu ara taktım şu şarkıya, elektro gitarlar, bas gitarlar, ne ararsan var:D
    https://music.apple.com/tr/album/a%C4%9Flamadan/585701487?i=585701623&l=tr

    YanıtlaSil
  2. :)) okyanuslar, fincanlar iyiymiş benzetmeler.. bunu okurken aslında dedim ki, alman standartlarına göre gayet normal bir insan işte, kavga ederken bile siz derler birbirlerine. Bunu seviyorum çünkü laubaliliği ben de sevmem hiç. Ama sanırım ısınma sürem tamamen hislerime bağlı benim, bazısına aynen senin gibi buzdolabı hem de 20 sene buzdolabı olduğum insanlar oldu, bazısına ilk andan canciğer kuzu sarması ama laubali bir hal içine hiç girmedim diye umuyor ve güveniyorum kendime.. :) dur ben bu soruyu bir düşüneyim ama daha çok da çevremdekilere danışayım.. bir hafta sonradan takip etmek bu açıdan iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen genlerimde Almanlık var mı diye merak ediyorum :D Sonra içimdeki Akdenizli Balkanlı çıkıyor :)

      Sil
  3. Zihin kardeş ben çabuk havlu attım galiba, biraz zorladı beni bu iş, bu aralar omzumdaki yırtık (maşallah eklemlerim toplu intihar eylemi yapacak yakında) da zorluyor, klavye kullanmak ağrıyı arttırıyor. Biraz da sorular zor gelmeye başladı, kusuruma bakmazsın değil mi? Ama senin cevapları keyifle okuyorum. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun sevgili Leylak Dalı :( Ne kusuru.. Beni de aslında biraz zorladı sorular ama blogla başka türlü bağım kalmayacak gibi. O yüzden mecbur devam :)) Sağlık en değerlisi.

      Sil
  4. Kendi günlüğümü okudum sanki :) Böyle buzdolabı muamelesi görenler için samimiyet kurulduktan sonra "Ya başta ben seni çok soğuk bulmuştum ama sen hiç öyle değilmişsin aslında." muhabbeti farz gibi bir şey.

    Ben de okul gibi her gün yüz göz olacağım yaşıtlarımın bulunduğu yerler dışında herkese sizli bizli hitap ediyorum, hatta bazen karşı taraftaki "sen" dese de aynı şekilde dönüş yapamıyorum. Belki karşıdaki için duvar örülmüş gibi bir histir bu bilemiyorum ancak amaç soğuk davranmak değil ki, sadece tanışmamışlığın getirdiği bir mesafe işte :) Müzik sohbetleri gerçekten insanı açıyor ama. Bir o bir de kitaplar yetiyor benim için, 40 yıllık dosta dönüşebiliyorum o anlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten gelen bir şey "buzdolaplık" :D Bizi tanıdıktan sonra ama bir rahatlama geliyordur millete :)

      Sil
  5. sdhghgfd, fincana güldüm. Sizli konuşuyorsun cidden, geçen yorumuma cevabını okudum, şaşırdım. Dedim kaç yıldır yorumlaşıyoruz neden siz dedi ki diye :). Deme bana sen de önericim de makinecim de :).

    O değil de Nick Cave alsam mı almasam mı pahalı sanki diye karar veremezken önce yorumunu sonra yazını okudum derken aldım o gece bileti dayanamayıp. Bir tık etkin oldu yani kararsızlığımı gidermekte :), şimdi arkadaşımı da darlıyorum alsın diye, adjhfjgh. Umarım bir aksilik olmaz da giderim. İndirimli Mitski bitmiş kalanlar tükenmiş Placebo da tükenmiş diye üzülürken Men I Trust'a da yetişememek üzdü :(. O da tükenmiş. Şimdi gözüm Cigarettes After Sex + Tamino konserinde, gelecek aya kalırsa ona da gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahahahaah. Öyle olsun :) Bazen aile fertlerine bile siz diyorum.. altmışlar Türk filmlerinde kalmışım.

      Cave'den pay isteyeceğim :D Konsere gideceklerin yarısını herhalde ben ikna etmişimdir. Ama gerçekten değecek. Seyrettiğiniz gece anlayacaksınız :) Herkes için böyle açık çek yazmam. Mitski'ye ben de alsam mı derken kaçırdım. Perperişan hissediyorum. Men I Trust bitmiş?? Tutun kollarımdan şuraya bayılıvericem. Cigarettes'e belki gelirim, severim :)

      Sil
    2. ben de kararsızım cigarettes tamino moderat l lmperatrice dördünü de seviyorum amaaa.. her konsere istanbula gitmekten yoruldum artık :D
      geçen konserde tanıştığım kızlar z kuşağındandı konser bitiminde kankam gibi hissediyorum dedi bana ki senin hesap çoğu zaman buzdolabı olarak görürler beni de konser ortamları çok farklı

      Sil
    3. Bir ara Z'leri yazacağım :) Gerçekten önyargıyı bir kenara bırakınca onlarla da epey anlaşılıyor. Hatta ben son zamanlarda kendilerini daha makul bulmaya başladım bizim kuşaktansa :DD Valla yazlık konserlere aldım. İptal olmazlarsa dönüyorum -_-

      Sil
    4. kendilerine has bencillikleri beni çileden çıkarsa da o özgüven ve hayatın tadına vararak yaşamalarını seviyorum y mi z mi deseler kararsız kalırdım z nin de kendine has artıları var .
      cas'a aldın mı ? bunu bilahare konuşmamız lazımmmm :)

      Sil
    5. Y kuşağı olarak biz biraz fazla arada kalmışız. Hem önceki kuşağın tutumlu, duyarlı, bilinçli olmaya çalışan tutukluğu hem de bizden sonrakilerin vurdumduymazlığı. Kafalar karışık :D

      Ay yok ya unuttum. Şimdi baktım da tarihine o hafta muhtemelen İstanbul'a gidemem :((

      Sil