Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

7 Haziran 2021 Pazartesi

Teknik Problem


Anlamlandıramadığım bir hata alıyorum. Ne zaman blogspot'a girsem, ister kendi sayfama, ister bir başkasının sayfasına yorum bırakmaya kalktığımda hesabımı kullanamıyorum (hesap açmamışım gibi görünüyor). Oysa ki sayfamda yazı paylaşabiliyorum, bırakılan yorumları kontrol edebiliyorum, her şey çalışıyor site içinde. Sadece yorum bırakma kısmında sorun yaşıyorum. Aynı şekilde yazılarımı da edit'leyemiyorum anasayfa üstünden. Kontrol panelinden yayınlar'a gidip müdahale edebiliyorum. Fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim. Biraz araştıracağım. Canımı sıktı.

Çözene kadar yorum gerektirecek bir yazı paylaşmayacağım (çünkü cevapsız yorum bırakmayı sevmiyorum-ayıp ediyormuş gibi hissediyorum). O güne dek şu iki güzel şarkıyla sabredelim.



Bir de canımız Fairuz'umuzu bırakalım.

4 yorum:

  1. Adres çubuğunda gelişmiş izlenme koruması işareti var muhtemelen, onun üzerine gelip tıkladığında açık gözüküyorsa kapalı yapıp dene:) Son güncellemelerden sonra böyle bir sorun çıktı, bir süre yorumlarda ben de yaşadım, sonra bu şekilde çözdüm, dilerim aynı meseledir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY ÇÖZÜLDÜ :") Çok teşekkür ederim <3 Forumlarda dolaşmaktan helak oldum kaç gündür. Ve düzgün bir çözüm de getiremediler.

      Çok kalp <3<3

      Sil
  2. Sadece telefondan oluyordu bende de, laptopta olmuyordu, telefonda da sadece iki farklı kimlik arasında gidip geldiğimde. Diğer kimliği kullanmıyorum diye sildim sorun kökten çözüldü ama hiç bir fikrim yok geçmiş olsun umarım tez elden düzelir derim sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan denemedim ama bilgisayarda naparsam yapayım düzelmedi. Neyse ki buraneros yetişti :))

      Sil