Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

17 Nisan 2018 Salı

Pembe Koyunlar

Geçen gün indirim vardı. Kafka'larımı tamamladım. Pek de iyi oldu.

The Chromatics'e taktım yine. 2000'ler sonrası çıkan gruplar arasında yerleri özel. Fakat albümleri yetersiz. Keşke daha fazla çıkarsalar, dinlesek.

Özel hayatı ve aldığınız hayati kararları iş hayatınıza yansıtmayın. Ayrıca ricamdır.

Sürprizi bozmak istemem fakat en yakın zamanda seksenli yıllar müzik listesi hazırlayacağım. Esasen hangi isimler ve şarkılar olacak belirledim. Lakin elim gitmiyor iş yoğunluğundan.

Kitaplara odaklanamadığımı söylemiş miydim peki ? Son zamanlarda çıktı bu huy da, nedendir ?

Beypazarı görmeyeli çok değişmiş. Ama iyi yönde mi derseniz bilemem. Bazı noktalarda ileri gitmiş bazılarında gerilemiş.

Hala rüya göremiyorum.

Blogumu bir günlük olarak kullanıyorum son zamanlarda. Muhtemelen blog tarihimde bir ilktir. Zamansızlıktan tüm bunlar.

Alerji oldum. Durmadan kaşınıyorum.

Uzatma kısa kes diyenler için.

 

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun , şarkıya bayıldım sabah sabah kaç kez dinledim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben rüya görüyorum da ne oluyor en iyisi görmemek bence mutlak uyku ölüm gibi :) geçmiş olsun alerji için polen mi yoksa genel bahar alerjisi mi var ?
    şarkıya bayıldım birds of paradise or pink sheeps of dream ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Normalde bahar alerjim de var esasen fakat bu başka galiba. Nazlı kocaman bir insanım. Hemen vücudum reaksiyon gösteriyor :D

      Sil
    2. ahahah ilk yorum gönderilmedi demişti o yüzden tekrar yazdımdı iki tane oldu ilkini silebilirsin istersen :)

      Sil
    3. Ziyaretçi yorumu dokunulmazdır .p

      Sil