Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

21 Nisan 2018 Cumartesi

Olan Bitenler Olmayan Bitmeyenler

Avicii öldü. Canım sıkıldı çünkü çağdaşlarının en iyi temsilcilerinden biriydi. Yetenekliydi. Yolun henüz başındaydı. Benim gibi elektronik müziğe temkinli yaklaşan biri için dahi daima ilgi kaynağıydı. Hayat böyle bir şey. Yaşıyorsun ve sonunda ölüyorsun. Oyunun sonu. Madonna'ya kaydettiği harika demolarla da hatırlanacak ayrıca.

Size güzel bir film önermek istiyorum; A Quiet Place (Sessiz Bir Yer). Vizyondaki ikinci haftası. Gerilim dozu ve yaratıcı senaryosuyla hayran bıraktı.

Kitap aldım. Evde yer bulamamama rağmen ! Paul Bowles'un kitaplarını çevirmişler. Hemen bayram havasına büründüm. Uzak diyarlara giderken okunası. Sonra yeni bir Brautigan kitabı çıkmış ama onu anlatan yazılardan derlenmiş.

Seçimlerde oy kullanmayacağım çünkü geçerli nedenlerim var.

Fark ettim ki bayık kadın vokallere karşı zaafım var. Lana Del Rey gibi. Efil efil puslu olacak vokaller. Neden hiç bilmiyorum. Angel Olsen demiştim.

Hala söz verdiğim listeleri de yayınlayamadım. Bir alkış.

Cigarettes After Sex geliyor ve seyredemiyorum. Hayır kıskanmadım.



4 yorum:

  1. Ben de Bayan Wilde'ı görünce bir albüm incelemesi beni bekliyor diye keyiflenmiştim. O zaman ben de istek yapayım:
    Bayan Wilde, Bayan Minogue ve Manic Street Preachers albüm yorumlarını umutla ve merakla bekliyorum :)

    İyi haftalar

    * Oy kullanmama nedenini de merak ettim şimdi. Mor benekli inek düşünme misali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçünü de henüz dinlemedim maalesef fakat listemde :)

      Seçimlere sadece belli başlı partilerin katılmasına izin veriliyor. Neden ufak partilere şans tanınmıyor bunu anlamadığım için gitmiyorum. Başka sebepler de var.

      Sil
  2. cas ın 9-10 mayıstaki konserlerine yoğun ilgiden dolayı 8 ine de bir konser koymuşlar biletler tükenmeden al istersen ben 4 ünde grails e gitmyecek olsam kesinlikle giderdim ama ankara'da olacağım için gidemeyeceğim .
    a quiet place bittiğinde devamı var sandım o kadar çabuk geçiverdi 90 dk uzun zamandır bu kadar çok beğenmemiştim bir filmi
    lana del rey ve the xx seven biri olarak sana yeni bir grup önereceğim sayfamda takip ediniz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Ankara zirvesi mi yapsak blogça :D Grubu merakla bekliyorum.

      Gerçekten çok beğendim filmi. Hele ki bazı sahnelerde nefesim kesilmişti. Cidden gerildim. Neler olacak ki dedim.

      Sil