Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

23 Nisan 2018 Pazartesi

Seksen Şarkıda Seksenler

Pop müziğin en iyi örnekleriyle unutulmaz seksenler.
Atari salonları, synthesizerlar, diskolar.
Kot giysiler, devasa vatkalar, berbat taytlar, kabarık saçlar.
Hip-hop'un doğuşu, metalin alternatif oluşturması, tetris.
Regular Show izlerken o günlere dönüyoruz. O yüzden dünyanın en iyi çizgi dizisiydi bana kalırsa.
Bugün de benim zaman makineme davetlisiniz.
Bakalım o günlerin hakkını vermeyi başarabilecek miyim ?
İyi dinlemeler öyleyse. #OldiesButGoldies


4 yorum:

  1. Ben de ofiste bu listeyle yaşıyorum o zaman bayram coşkumu :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ellerin dert görmesin! Dev halka küpelerimi taktım, sesi açıyorum şimdi :D

    YanıtlaSil