Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

13 Nisan 2018 Cuma

Sonsuz Zamanlar

Yazmayınca seyahatte zannediliyorum. Bu yüzden de yoklama alalım. Zihin burada dostlar.

Orhan Veli doodle'ı çok hoşuma gitti bugün. Gelmişken de Orhan Veli'yi analım.

"Çadırımın üstüne yağmur yağıyor, 
... Ve ben, bir roman kahramanı, 
... Mevzuumu yaşamaya çalışıyordum;
Bir şehirde başlayıp,

Kim bilir nerde, 
Kim bilir ne gün bitecek mevzuumu."

Çocukken bize okulda okuturlardı kendisinin şiirlerini ve zoraki yaptırılan her eylemde olduğu gibi sevimsizleşirdi. Sevmezdim şiirlerini. Ne olduysa oldu zamanla, kendisini tekrardan okudum özenle, sevdiğimi farkettim. Yaş aldıkça galiba insanın hayata bakışı, dünyadan aldıkları ve dünyaya verdikleri değişiyor.

Yaşlandığımı hissetmeye başladım nedense. Oysa aksine, giderek gençleşiyorum, yaşam tarzım bir hayli değişti diyebilrim. Mesela şuan iş yerimde sağlıklı yaşam tarzım insanların radarında. Bilseler ruhum 100 yaşında.

Dün sabah iki tane kediyi kıstırdım. Kıstırdım derken kendilerini sevme maksatlı. Fakat pas vermediler. Tüm şebekliğimi de yaptım. Bana mısın demedi namussuzlar.

Son günlerde ölü gibi uyuyorum. Kitap okuyamıyorum nedense. Havalardan muhtemelen.

25. İKSV İstanbul Caz Festivali'nin asolisti Robert Plant'miş iyi mi. Gidemeyeceğimi biliyorum. Şuramda sızısıyla sizlerle paylaşıyorum. Benim yerime de izleyin babayı.

Haftaya arkadaşla buluşacağım. Dört gözle bekliyorum. Oysa bir ay falan olmuştur görüşmeyeli. İnsan açıyım.

Geçen gün sevdiğim eski bir komşum öldü. Üzüldüm. İyi insanlar her daim güzelliklerle hatırlanıyor.

Oscar and the Wolf o kadar çok Türkiye'ye geliyor ki, yakında sünnetlerde çıkacak diye korkuyorum.

Neyse böyle işte. Güzel bir müzik listesi çok yakında burada olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder