Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

15 Ekim 2022 Cumartesi

Tehlikeli Bir Konser

"Punk müzik neden?"

Riverdale Park East'in oradan aşağıya yürüdüm.
Hava çok güzel.
Gençler çimenlerde.
Ekim'i neredeyse ortaladık.
Fakat tiril tiriliz.
Bu sefer yürüyeyim dedim.
Tramvayla otobüsleri kışa saklıyorum.
East Chinatown'un sokaklarını arşınladım.
Plakçı keşfettim.
Daha çok tshirtleri kaydadeğerdi.
Dünya miras listesinden mekanların graffitilerine rastlıyorum.
İşte Tac Mahal. Şurada sevgilim Petra. Meksika piramiti.
Canım kahve içmek istiyor.
Belki biraz atıştırmalık.
Lady Marmalade kapanmış bile.
Şansıma küsüyorum.
Broadview Hotel ışıklarıyla göz kamaştırıyor.
Pizza dükkanları nöbette.
The Opera House bu gece kurtarıcım.
1909 yılında kurulmuş.
Muhtemelen vaktiyle sinema olarak kullanılmış.
Girişte kimliğimi gösteriyorum.
Komik buluyorum.


Punk konseri hiç izlemedim.
Country, folk, rock, pop, metal her şeye gittim.
Şaka gibi.
İlk olacak.
Ama esaslı.
L7 elemanlarının tamamı kadın olan en ünlü gruplardan.
Aynı zamanda yaşayan belki de son "taşaklı" gruplardan.
Grunge müzikte de yine kendilerini sayarım.
1985'ten beri.
Feminizm tavizsiz.


Donita sağlam.
Sesi otuz yıldır aynı.
Öfkesi de.
Jennifer deseniz
Delinin teki.
Yalınayak.
Efsane Bricks Are Heavy 30.Yıl Turnesi..
İlk albümle başlıyorlar.
Tamamını okuyorlar.
Wargasm'la savaşlara lanet ediyorlar.

"Mastürbasyon yap, televizyonda izle
Mülteciler için dökülen timsah gözyaşları"



Hit şarkı Pretend We're Dead üçüncü şarkı.
Haliyle uyarıyorlar.
"Bu şarkıyı dinleyip gidenleri vuracağız" diyor Donita.
Jennifer durur mu, "baltalayacağız... burada yasal".
Şarkı bitiyor.
Son bir espri "kapıları zincirleyin kimse çıkamasın".
Everglade ve Slide bomba gibi düşüyor.
One More Thing coşturuyor.


"Bitti. Işıkları açın" anonsuyla sahneye L7 flaması sallandırılıyor.
Ama öyle ansızın geliyor ki
Çok heyecanlanıyoruz.
Hatta şarkı sonunda kendisi "nasıl da sallandırdık tüm parayı buna yatırdık" diyor.
Bizim çılgın "o CGI'dı" diye takılıyor.
Andres'li set harika.


Non-Existent Patricia, War With You, Drama hepsi müthiş.
Fakat ortam sakat.
Seyirci crowdsurfing yapıyor.
Akın akın gençler tepemizde dolaşıyor.
Güvenlik çeviriyor.
Bir tanesi feci düşüyor.
Pogo başlıyor.
American Society..


Kolundaki taşlar harika.
Zaten tüm gece kızların üstünde gözlerim.
Altmışlık afetler.
Bir dakika soluk vermiyorlar.
Fast and Frightening'le döktürüyorlar.
Çığlıklar. Ve kapanış David Bowie'yle.

2 yorum: