Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

13 Eylül 2022 Salı

Harry Styles Konseri

16 Ağustos 2022 tarihli yazım

Daha önce kariyerinin zirvesinde ve dünyanın her köşesinde popüler olan birini izlememiştim. Malum bize genelde yaşlandıklarında veya popülaritelerini kaybettiklerinde gelirler. Çok nadirdir yakaladığımız. Ama düşünüyorum şimdi hiçbiri de Harry Styles ölçeğinde değil. Lady Gaga ve Justin Bieber gelmişti yakınlarda. Aslında kendisine dair bir hayranlığım bulunmuyor ama son albümleri güzel. Özellikle Fine Line. Yakın bir arkadaşımın "mutlaka izlemelisin sahnede" ısrarını kıramayıp seyrettim. Çok da iyi oldu. Zira bayadır dibine kadar pop bir konser izlemiyordum.

Scotiabank Arena'da üst üste iki gece tükenen bu konsere ilgi çok olağanüstüydü. Zira albümün Kuzey Amerika turnesinin ilk ayağı. Dolayısıyla ortam hınca hınç. Tabii alandaki yaş ortalaması oldukça az. Bazı ebeveynler ve Y Kuşağı "veteranları" harici herkes çoluk çocuk.  Bir ara "allahım yanlış konsere mi geldim" oldum. Uzun fakat düzenli kuyruğun ardından kapılardan içeri girildi. Dışarıda geriye kalan ise herkesin bıraktığı renkli tüyleriydi.

Öngrup olarak Madi Diaz diye bir şarkıcı seçilmiş. Tanımıyorum kendsini ama başarılıydı. Popüler pop şarkılarından derlenen şarkı listesiyle Harry'i beklemeye başladık. Maalesef şarkıları çıkaramadım. Ama finalde Bohemian Rhapsody çalarken tüm arenada bulunan 20 bin kişi tekağızdan söyledi. Ve sahne başladı.

Avrupa ayağının tersine sahne mekanın ortasına yerleştirilmişti. Işıklandırmayla ekranlar çok gösterişliydi. Turkuvaz ojeleriyle Harry de! Daydreaming'le konser başladı. Kendisi bu şarkıyı sadece tanıtım konserlerine çalmıştı. O yüzden bir ilk oldu. Sonra benim de sevdiğim Golden'ı söyledik. Harry bir oraya bir buraya koşturup duruyordu. Uzun sahne tasarımı saolsun.


Devamında gelen Adore You, Daylight, Keep Driving şarkıları orta karar ilerlese de konser öncesi küçük renkli kartlarla şarkı esnasında kamera fenerine tutmamız söylenen Mathilda görkemliydi. Daha sonra yine ilklerden Little Freak çalındı ve duygulandık.

Fakat bu hüzünlü gidişat üflemelilerin ortaya çıkmasıyla birlikte yerini diskoteğe bıraktı. Satellite, Cinema ve Music for a Sushi Restaurant bomba gibiydi. Sahne ışıklarının iki yana genişlemesiyle mekan bir diskoya dönüştü.

Gecenin kişisel zirvesi Watermelon Sugar oldu. Nedenini boşverin.

Güzel zaman geçirmemizi isteyen ve bunu ısrarla vurgulayan Harry son bir defa için sahneye döndü. Sign of the Times ile ağlattı. As It Was'la hoplattı ve Kiwi son darbeydi.

2 yorum:

  1. Hemen gidip Queen-Bohemian Rhapsody 45'liğimi bulmam lazım:) İnşallah yaban ellerde kalmamıştır:)

    YanıtlaSil