Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

5 Temmuz 2021 Pazartesi

Sezon Finali


Takip ettiğim birçok Youtube kanalı yaz tatiline girdi. Eylül'e kadar yoklar. Açıkçası benim bu sene için bir tatil planım yok. Zaten Temmuz'a geldik. Neredeyse ortalayacağız bile. Bu yılı aslında ta yılın ilk günlerinden gözden çıkarmıştım. Tatilmiş, konsermiş bu işler 2022'den önce olmaz diyordum. Ama bir ümit sabrettim. Olmadı. Geçen sene nazaran daha iyiyiz. En azından herkes aşılanabiliyor. Fakat mutasyonu varyantı kol geziyor. Sonbaharın başında bir dördüncü global dalga olabilir endişesi taşıyanlar var. Hiçbirimizi bilemiyoruz. Ama benim şöyle bir huyum vardır, bir iş yarım yamalak olacaksa o işe girmem. Sabrederim. Kötü bir huy belki de. O yüzden tatile gidip de kendimi ve çevremdekileri riske atmak istemiyorum. Bir yazı daha evde geçirmeye ve sonunda maskelerden ondan bundan tamamen kurtulmaya razıyım. Yoksa emin olun ben de insanım, sıkılıyorum. Lakin bu pandeminin artık bitmesi lazım. Ufak tefek sabırsızlıklarla bu süreci uzatmak ne derece doğru bilmiyorum. Ben birkaç ay daha kafeye gitmesem olabilir; fakat gelecek yazı da maskeyle yaşamak istemediğim kesin. Velhasıl ben gene evimdeyim. Ona rağmen görüntülenme ve ziyaret sayılarından, komşu blogların yazı hızlarından gözlemlediğim kadarıyla çoğunluk ya tatile gitmiş ya da sıcaklardan bunalıp bilgisayarı dahi açmıyorlar. Hava 1200 derece filan. Neredeyse evin içinde çırılçıplak gezeceğim. Dolayısıyla ben de çakma sezon finali yapma kararı aldım. Çakma dedim çünkü bazı haftasonları yazmayı düşünüyorum. Kafamda nicedir bekleyen yazıları veya gündeme dair yeni albümleri falan yazabilirim. İki aylık seyreltilmiş blog içeriğim hayırlı olsun. Mail ve yorum kutum her zaman açık. Birkaç saat gecikmeyle de olsa genelde güniçinde cevaplıyorum. Yazmamı istediğiniz şeyler varsa (müzik çerçevesinde) tekliflere açığım. Onları biriktirir yazabilirim. O zaman napalım, dağılıyor muyuz?

9 yorum:

  1. Tatillerce:) Şaka bir yana sonbaharda pik yaşanmazsa iyidir. Takip ettiğim doktorların "covid servisini kapattık, yoğun bakımdaki son hastayı taburcu ettik" gibi tweetlerini görüyorum ve seviniyorum ama onlar da abartıldığı takdirde sonbaharda belki de olumsuz durumlarla karşılaşılacağını ekliyorlar. Yine de kalabalığa karışmadan tatil yapılabileceğini, dışarı çıkılabileceğini düşünüyorum. Düğün dernek daha büyük sıkıntı bana kalırsa.Umarım korkulduğu gibi olmaz. Umarım yeterli aşılama sayısına da ulaşılır.
    Vallahi yaz bence:) Ben yoğun yazmasam da herkesi okuyorum. Hele hele senin sayfanı -birkaç dostumda olduğu gibi- hiç ihmâl etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim millet dip dibe dolaşmayı sevdiği için tatilde de rahat duracaklarından emin değilim :D Hani kendi yazlığına çekilenleri anlıyorum fakat büyük otellerde yine buluruz birilerini yapışırız. Umarım bu son pandemili yaz olur. Aşı olduk diye maskelerini gevşetenleri, hiçbir şey yokmuş gibi davrananları gördükçe hayret ediyorum.

      Artık bir süre yorumlarda dolaşırım :) Yeni tabloları ve hikayelerini merakla bekliyorum. Emek verilen yazıları okumak bir başka güzel oluyor.

      Sil
  2. Sıcak havaları hiç sevmiyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklifimde ısrarcıyım, yazları ülkeyi İzlanda'nın yanına taşımalı eser efil efil :D

      Sil
  3. özleriiiiiz :)
    olsun seyreltilmiş, hiç yoktan iyidir.
    vallahi ben de inanamıyorum tatilcilere, aşımızı olduk tatilimize çıkıyoruz kafasında herkes ama virüs olduğu gibi duruyor deltalar falan?!?
    olsun evde de olsa, güzel bir yaz dilerim o zaman - seyretilmiş ne kadar seyretilmiş, homer simpsonun saç telleri kadar seyretilmiş olabilir de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      Delta plus bugün itibariyle burada da görülmüş. Şimdilik 3 kişi deniyor ama bu nalet ülkemize ilk geldiğinde de sayı çok azdı. Dilerim aynı senaryolar yaşanmaz ve tekrar o aç-kapa günlerine dönülmez.

      Çok teşekkürler :) O kadar özledim ki konserleri ve tatili. Denize girmeyi geçtim artık bilmediğim bir lisanın konuşulduğu bir yerde oturup kahve içerken sokağı seyretmek istiyorum. Homer ahahaha :DD

      Sil
  4. Sevgili Zihin; n’olur n’olur n’olur bir klasik muzik konsepti yap! Cok merak ediyorum zevkini, ben de bu yil hic tatil yapamadim malum tayin donemi benim icin... Uzaklaraa gidesim var simdiki yerimden neyse buraya bir Schubert biraktim...
    https://open.spotify.com/track/4PZelT1H4lHXx52dvcBdbZ?si=q3lGSqmjRMSSdqaTkNwLIQ&context=spotify%3Atrack%3A4PZelT1H4lHXx52dvcBdbZ&dl_branch=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce laf arasında biraz biraz klasik müzik zevkimden bahsettim ama enikonu bir klasik yazısı hazırlamaya çekiniyorum :) Zira epey birikim gerektiriyor ve ben kendime o konuda güvenemiyorum :)) Çok sevdiğim bir tür olmasına ve yıllardır hakkında okumama rağmen hep bin düşünüp bir söylüyorum. Yine de yeni sezonda sevdiğim besteciler üzerine daha kişisel deneyimlerimden yola çıkarak öznel bir şeyler yazabilirim :)) Kimleri daha çok dinliyorum ve neden gibisinden.

      Schubert gibi çok sevdiğim bir besteciden bir parça önermeniz ve bu hoş ısrar karşısında artık bir şeyler yazmam lazım :)

      Sil
    2. Oleyy, merakla bekliyorum! =-)

      Sil