Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

18 Aralık 2018 Salı

Erotik Siteler ve Ufolar

Yine çılgınız.

Sayfamın istatistiklerine bakıyordum az önce. İnanılmaz sonuçlar var dostlar.
Sayfama başvuran siteleri paylaşayım.


Blogspot uzantılı sayfaları biliyorum. Çoğunu tanıyorum. 
Fakat bir numaradaki de kim ola? 
Dedim ve hemen tıkladım. Karşıma çıkan şey güldürdü.

Çiçek ve kelebek benden.
Yıllardır erotik sözcüklerin sayfamda arandığını biliyordum.
Hatta paylaşmıştım. Gülmüştük (töbe yarabbim).
Şimdi de bu. Nasıl oluyor anlamıyorum valla.
Blogum geceleri neye dönüşüyor biz yokken?

Sonra bir de kitlemdeki "bilinmeyen bölge" sorunsalı var.


Üç aydır zirveye oynuyor bu bölge. Neresi ise... 
Uzaylılar mı takibe aldı acaba beni? Peki erotik sitelerin alakası?
Müzik blogu diye kurduk astral Emmanuelle filmine döndük.
Zihin istifa.

Oyuncak ayı gibi şarkı. Tut sarıl.


12 yorum:

  1. Ahhahhhaha ya sende okuyunca baktım, bende de en sık gelen ziyaretçi camparadise ama /jessica97 diye uzantısı da var adresin :D Daha aşağılarda başka cam'lerden monica22 de var. Köpenklerden şüpheleniyorum o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allaaaah. Kim bu Monica yahu. Göz var blogların üstünde :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Genel bir sorun olduğuna üzüleyim mi yoksa sevineyim mi bilemedim. İnternet gerçekten ilginç bir yer :)

      Sil
  3. Aynı siteler benim de başımın belası
    Yok mu bir çözümü acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin garibi tıkladığınızda her seferinde farklı bir arayüzle karşılıyor sizi site :D Ahahaha sinirim bozuldu.

      Sil
  4. istatistiklerle oynuyorlar uzaylılar her yerde :)

    YanıtlaSil
  5. Sanırım dertlerimiz ortak. Tabii her kesimden okuyucu olması fena fikir de değil :))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Faydali içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.(tariflimutfak/sibelinyemekleri)Uygun zamanınızda bana da beklerim.Basarilar dilerim

    YanıtlaSil