Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

19 Ağustos 2018 Pazar

Şekerlerinizi Alın

Aşk hayatım korku filmi gibi. Fakat bunu konuşmayacağız. Belki daha sonra.
Bu aralar çok uyuyorum nedense. Uyanıyorum tekrar uyuyorum.
Tembelleştim. Fakat hala arada spor yapmayı savsaklamıyorum.
İnşallah hedefim bayram sonrası sahalara dönmek. Daha yakacak kaloriler var.
Kış geliyor. Havaya aldanmayın yakında çalar kapımızı soğuklar.
Depomu doldurdum kitaplarla. Bu kış Yunan ve Roma klasikleriyle geçecek. Umarım.
İtalyanca öğrenme hayalim depreşti. Fakat nerede nasıl olacak acaba bilemiyorum.
Yaş aldıkça da öğrenmek zorlaşıyor. Elbette mazaret değil.
Halil İnalcık sekseninde öğrendi bu dili (hoş, onun zekasının yarısı var mıdır bende meçhul).
Aretha Franklin inanılmaz kaprisli ve hırslı bir kadındı. Rakip tanımazdı.
Lakin son kertede dinlemeyi severdim. Bol toprak.
Bayram çok yakında. Hepimiz için güzel olmasını diliyorum. Şeker tüketmemeye çalışın.
Hiç anlamadığım mevzular şu ekonomi mekonomi. Tek isteğim konser biletlerinin ucuzlaması.
Müzikle yaşıyorum çünkü.
Su kadar önemli.
Yeni albümler dinleyip kaydediyorum.
Güzel müzik zaafım. Çok farklı hissettiriyor.
Death Cab For Cutie'yle tanışmam Six Feet Under dizisine dayanıyor.
O gün bugündür ilgi alanımdalar.
Yeni bir albüm çıkarmışlar, Thank You For Today, muazzam bir şey.
Daha bismillah ilk dinleyişte gözyaşı dökecektim sevinçten.
Death Cab geri dönmüş arkadaşlar !
Bu nasıl şarkıdır yarabbi... Tüyler diken diken.

6 yorum:

  1. korku dalında varsa oscar aşk hayatım üzerimden ben alırım kimseye kaptırmam :D hatta biraz trajedi de ekleriz trajik korku filmi diyerek bir ilk yaşatırım sinemaseverlere ;)

    Neyse bugün bayram kötü aşklar bahse konu bile olamaz iyi bayramlaar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün ödülleri kaptın Mari bize de bırak (olsa olsa aşk hayatım komedi dalında alır) :p

      İyi bayramlar olsun.

      Sil
  2. Hayat hızla akıyor, günler mevsimler yıllar birbirini kovalıyor ve hep geleceğe dair yeni planlar unutlar yeşeriyor. O halde gelen mevsime planlarımızı hazırlamalıyız. Ben de benzer hislerdeyim bu aralar.

    YanıtlaSil