Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

29 Mart 2021 Pazartesi

Cumartesi Gününü Bekleyin


Bekleyin çünkü blogumu "gerçekleştireceğim". Yıllardır bu yazıyı hazırlamak istiyordum. Ama erteliyordum. Bir nedenden ötürü. Fakat zamanı geldi. Nihayet hazır. Çok özendim. Şimdiye kadar bu kadar detaylı bir örneğini de görmedim ülkemiz bloggerlarında. Geride güzel bir şeyler bırakmak istiyorum. Oldu. Bu defa başardım. İçim rahat. İşitsel ve görsel bir şölen. Benim için önemliydi. Dilerim beğenirsiniz.

La Femme'dan yeni bir albüm müjdesi. Fransız menşeili coldwave'ciler 2 Nisan'da bizleri yeni şarkılara boğacak. O güne dek bununla idare edeceğiz.


Jay-Jay Johanson da kış bitmesine rağmen albüm çıkarmış. Ama tabii şimdi nazımız geçer ona. Yoksa haddimize mi eleştirmek. Mis gibi yeni şarkılar. Beni vuran bu şarkı oldu.

"Hayat anlamını kaybettiği her defasında
Ve yapılabileceğim bir şey kalmadığında
Yok olmak, pes etmek ve terk etmek istiyorum.
Ama gidebileceğim bir yer yok ki."



Bazı aptallar "şeytana kucak dansı" yapadursun (ne paçoz bir klipti ya) benim sunacak çok daha iyi şarkılarım var.


Kadınlar varlar ve müzik alanında da bu işin ustaları.

6 yorum:

  1. Ayyyy çok heyecanlı! Bekliyoruz efenim!

    YanıtlaSil
  2. Gün saymak hep zordur ama keyiflidir de, üstelik insanı alınca bir merak-heyecan! Sabırsızca bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konserli yıllarda gün saymak bizlerin işiydi ama şimdi sayacak ne gün kaldı ne hafta. Bakalım sevilecek mi yazım :))

      Sil
  3. aa merak ettim ayrıntılı yazı madonna ile ilgili falan mı sevdiğin sanatçılardan biridir diye düşünüyorum ama merak ettimm :)
    vee kesinlikle katılıyorum kadınlar bu işi başarıyor ama kadınlardan oluşan rock grubu bilmiyorum türklerden zaten yok da yabancı kim olabilir sen bilirsin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de neler oluyor neler bitiyor artık ipin ucunu epey kaçırdım. 2010'lardan sonra ne çıktıysa bihaberim.

      Fakat yabancı gruplardan aklıma ilk gelen "girl power" topluluklar: The Runaways, The Bangles, The Go-Go's, Au Revoir Simone (aman aman), Azure Ray, L7, Haim (bu kadınlar epey ünlendi), The Chicks (ya da politik doğruculuğa kurban verdiğimiz eski ismiyle Dixie Chicks!), Indigo Girls gibi gibi :))

      Sil