Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

19 Ağustos 2019 Pazartesi

Sonbahar Öncesi Son Yaz Şarkıları

Bipolar yaz mevsimini atlatmaya muvaffak olduysak sonbaharın sarı yapraklarına merhaba demeye hazırız demektir. Ne yazdı ama... Yağmurlar, aniden bastıran anlamsız sıcak havalar ve güzel konserler. Giderayak birkaç hoş şarkı paylaşmak istiyorum. Hava kapandıkça daha melankolik şarkılara evrileceğiz zaten. Biraz kopkop biraz daha kopkop. Kışın iyi bir oğlan olup tiyatroma gidip kitap okuyacağım. Kedi izin verirse. Evin müdürü o. Masaya patisini vurursa boynumuz kıldan ince. Değil mi?

(New Model Army, Overkill, Boy Harsher, Anathema, Apocalyptica falan geliyor. Ne dersiniz?)

Bu Rusça şarkıları yazın gezerken keşfettim. Gençler severek dinliyor. Sözlerini anlamasam da keyifli geldi bana. Şans verelim. Özellikle ikincisi çok iyi-resmen seksenler.



Şöyle hafif şekerli limonata tadında bir şarkıya ne dersiniz peki?


İlk dinlememde boş bulunup "aaa Coldplay şarkı mı yaptı" demiştim. Lakin Imagine Dragons yapmış. Hiç de sevmem kendilerini ama demek ki arada güzel işler de yapabiliyorlarmış, sevdim.


Türk elektronik müzik sahnesinin medar-ı iftiharı Bedük hazretleri de yaz bitmeden yaza güzel bir şarkı bırakmış. Yine kaliteli. Ama onun bu sene çıkardığı en iyi iş Feridun Düzağaç albümünde (yılsonu listemde uzun uzun anlatırım).

2 yorum:

  1. 80'ler dedin çal tuşuna bastım. Yoksa pek dinlemezdim sanırım.
    Rus popu bana biraz plastik geliyor nedense - K-Pop gibi

    Evde bir kedi varsa boyun eğmekten başka çare yok. Mısır'dan beri dünyayı yöneten canlılar bunlar ne de olsa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-pop kadar ruhsuz bir müzik türü daha yok herhalde.

      Sil