Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

10 Ağustos 2018 Cuma

Aşık Olunası Bir Kadın

Ha yazdım ha yazacağım diye diye durmadan erteledim. Aslında unuttum yazmayı.
Ben yeni nesil şarkıcılardan birine aşık oldum efendim.
Angel Olsen.
1987 doğumlu hanımkızımız çok güzel indie/alternatif rock müzik icra etmekte.
Gitar da çalıyor.
Sesi buğulu. Hafif delişmen. Biraz sıradışı.
Daha ne bekliyorsunuz kendisinden ?
Sharon Van Etten'den bile iyi müzik yapıyor diyebilirim.
My Woman albümünü başlangıç için öneririm. 2017 model Phases da güzel.
Eğer onları tüketirseniz de devamı Burn Your Fire for No Witness'dır. Akustik bir düş.
5 şarkı önerim:
  • Lights Out
  • Shut Up Kiss Me
  • Windows
  • Never Be Mine
  • Fly On Your Wall
Kendisi de geçtiğimiz aylarda buraya İstanbul'a geldi. Fakat gidemedim işten güçten.
Bir sonraki konserini iple çekiyorum (bu kur durumuyla artık ne kadara malolur bilemiyorum).
Neyse fazla uzatmayayım artık. Yeni şarkılarından birini paylaşıp mime geçiyorum.
Dinlerken içiniz hoş olmadı mı ?

6 yorum:

  1. Nasıl güzel bir tesadüftür bu çünkü ben de Angel Olsen'ın yorumuna, sözlerine, müziğine, kliplerine aşığım <3<3. Çok severim kendisini. My Woman, Burn Your Fire Without Witness, Phases, Half Way Home hepsi içinde ayrı ayrı güzel özel şarkılara sahip albümler. Kendilerini 8 Mart'ta ilham veren genç müzisyenler listeme de almıştım.

    Mime katıldığın için teşekkür ederim ve cevapların tabi ki senin neden bu soruları cevaplaman gerektiğinin bir kanıtı daha oldu, şüphemiz olmasa da :). Tropics'in önerdiğin albümünü dinliyorum. Bir de geçenlerde paylaştığın Feng Suave vardı, ben baya dinledim onları :). Valla Zihin Bey, lütfen önerilere, yazmaya devam :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kendisinin boş albümü olduğunu sanmıyorum. Fakat My Woman ve Burn çok fena ya <3 O yazına hemen dönüp bakıyorum gözümden kaçmış.

      Esas teşekkür etmesi gereken benim. Zira çok güzel bir mimdi. Uzun zamandır cevaplamıyordum. Ya denk gelmiyordu mim ya içeriği açmıyordu. Still Corners itinayla önerilir yazıya koymamışım :) 1.5 senedir müzik üzerine yazdığım şeylerin sayısı azaldı fakat 2018 bitmeden eski günlere dönmeyi bekliyorum :) Neyse ki Öneri Makinesi var da bol müzik okuyoruz :) Filmler de Sibelynka komşumuzdan. Oh oh.

      Sil
    2. O iki albümün güzelliği ayrı gerçekten ama diğer albümlerden şarkılar dinleyince kıyamıyorum onlara da 😊.

      Geçenlerde Eric Rohmer’dan bahsetmiştim ya başlangıç niteliğinde bir serisini yazdım. Bakmanı öneririm 😊.

      Beni iyi tanımışsın ne diyeyim, Still Corners da sevdiğim bir grup 😀.

      Sil
    3. Rohmer'i izledikten sonra yazını okumayı düşünüyordum :) Merak ediyorum kendisini. İzleyince yorum bırakacağım.

      Still Corners albüm yapmış, çıkıyor :O

      Sil
  2. Öneri Makinesi ve senin sayesinde ne güzel şeyler keşfediyoruz böyle...
    Angel'a bayıldımmm. Bu tarzı çok severim zaten.

    Mimde favori parçam -söylememe gerek var mı- tabii ki Pat Benatar. 80'ler 90'lardan vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müthiş bir kadın gerçekten :)

      Seksenler deyince aklıma gelen ilk şarkılardan biri de odur. Muhteşem bir enerjisi var sanki.

      Sil