Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

29 Temmuz 2018 Pazar

Dinlediğiniz İçin Teşekkürler

Aman Tanrım ! Tam on sene olmuş blog bireyine dönüşeli. Zihnin Arka Sokakları blogunun dokuzuncu senesi doldu. Seneye onuncu yılını kutlayacağız. Bu maceraden önce de kısacık bir sayfa deneyimim vardı (şuan adını bile anımsayamıyorum desem?). Onu da eklersek tam on senedir müzik ve güzel şeyler hakkında yazıyorum diyebilirim.

Arkadaş ile aramızdaki müzik üzerine saatler boyu süren konuşmalarımızın bir tezahürüydü bu sayfa. "Neden blog açmıyorsun" dedi, açtım. Müziğe dair neler hissediyorsam paylaşmaya çalıştım. Woodstock ve Santana hakkındaydı ilk yazılarım. Seneler geçti. İnsanlar değişti, rüyalarımın ötesinde konserler seyrettim, farklı ülkeler gezdim, bambaşka şeylere tanıklık ettim. Hiçbirini hayal edemezdim on sene geride. Fakat bazı şeyler değişmedi. Müziğe, barışa, sevgiye, yaşama olan tutkumuz değişmedi. Onun haricinde eskiden bu yana değişmeyen hiçbir şey kalmadı.

Kötü zamanlarım oldu, hatta bloga veda edip kendi içime kapanmayı bile düşündüm. Fakat her seferinde geri döndüm. Cher ve Elton John'la yarışırım bu konuda. Veda turnesi yapıp da veda edemeyenler kervanındayım. İyi ki ayrılmamışım. Çünkü zamanla çok güzel sayfalar keşfettim.

Boşluğa yazdığım zamanlar da oldu, aynı günde birbirinden farklı yorumcuların yazılarımı okuduğu günler de, hepsinde aynı şevkle yazdım. Müzik bir yaşam kaynağı. Ne kadar içseniz doyamazsınız.

Geçenlerde blogspota giriş sorunu yaşandığında buraları ne kadar sevdiğimi farkettim. "Ya tekrar açılmazsa" diye endişelendim. Müzik sevgimi ve diğer bazı konulardaki fikirlerimi ifade edebildiğim en müsait yer burası. Daha öncesinde hiç paylaşmadım ama ben şiir de yazıyorum kendimce. Paylaşmayı düşünmedim hiçbir zaman. Fakat o dizeler arasında da kendimi çok rahat hissediyorum. Yazdıkça iyi oluyorum. Aksi durumda kötüyüm.

Müzik, doğa, yazmak ve Büyük Yaratıcı haricinde sığınağım yok. Ne öyle yatlarım katlarım var ne büyük bir arkadaş çevrem. Elimdekiler bunlardan ibaret. Fakat hepsi yetiyor. Minnettarım.

Her şeyin fazlası zarar.

Belki de müzik hariç

Sesim güzel olsaydı sizlere buradan en sevdiğim şarkıları gitarımla yorumlar paylaşırdım. Heyhat karga geldik karga gidiyoruz. O yüzden sesi yağ gibi akan Robert üstadımızda söz.

10 senedir benim şarkılarımı dinlediğiniz için teşekkür ederim. Daha güzel bir yarın dileğiyle. Huzurlu, müzikli, sevgi dolu, savaşsız, şiddetsiz, etsiz, karbonhidratsız, alkolsüz, organik ve dopdolu bir yaşam arzuluyorum tüm dostlar için. Yaşayabildim diyebilelim son nefeste. Yıldızlı geceler.

22 yorum:

  1. Nice On yıllara... Keyifle okuyor, dinliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. nice nice 10 yıllara zihin hep birlikte inşallah :) da niye karbonhidratsız ve alkolsüz bu iki olmadan kutlama olur mu heyhat hepimiz öleceğiz sonunda o zaman dans ! https://open.spotify.com/track/5MISpOLjlHo6BO6sZD54hp?si=zTot_d8rThWIeo-7q-wqVA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararlı şeyleri vücuttan içeri sokmuyoruz :) Bazen zaaf göstersem de sağlıklı beslenme konusunda ısrarcıyım. Çünkü dans ! :D Şarkı güzelmiş.

      Sil
  3. Nice 10 yıllara Zihin kardeşim, iyi ki varsınız, hem blogun, hem sen...

    YanıtlaSil
  4. Gönlünüzce yazacağınız nice yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  5. İyi ki keşfetmişim dediğim blogların en başındasınız :) Nice mutlu on yıllara :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kısmına yetişmekten mutluyuk! İyi ki doğdun bilok :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de Saçaklı gibi bir kısmına yetişebilen bloggerlardanım. Keyifle yazan ve gerçekten bilgi dolu bir bloggersın. Sayende nice güzel isimler müzikler keşfettim kendi adıma.

    Nice mutlu yıllara. Keyifle takibe devammm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele Sibelynka :) Ben de blogunuzdan az film keşfetmedim. Hatta en son Şahsiyet dizisi ilgimi çekti.

      Sil
  8. Nice 10 yıllara, müziğin sesi hiç susmasın. Siz bıraksanız, müzik sizi bırakmaz.

    YanıtlaSil
  9. Bi saniye bi saniye bi saniye. Kimse de birsey yazmamis ama bence 10 senelik blog yerine 10 senede ilk kez suraya bir fotografini koymani kutlamaliyiz! Net kere net harika bir gorsel : ) Nice 10 senelere bu arada fjjffjhfhfh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha inceden göndermeler :D Jerry Garcia beni temsilen bu yazımda karşımızda. Ama bu görseli çok kıskandığımdan ötürü piramitlerde onun benzerini çektim kendime :) Saolunuz varolunuz Bayansilvia ^^

      Sil
    2. Ahahahaha yine tutturamadim. Tuh.

      Sil