Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

28 Nisan 2022 Perşembe

Sevgili Günlük


Allam yarabbim diyelim.
Güniçinde aklıma yazacak çok güzel şeyler geliyor, masabaşına geçiyorum, kayboluyorlar.
Niye böyle?
Şöyle bir günleri özetleyeyim bari.
Never Let Me Go ilk önizlenimde pek sarmamıştı hatırlarsınız yazımı.
Fakat kurcaladıkça bayıldım.
Nakış gibi albüm.
Bir şarkı hariç tamamını onaylıyorum. Kaşeliyorum. İmza.
Telefonu yeniledim.
Aslında eskisi hala çalışıyor fakat biliyorsunuz, yazılım eskiyor, piller ölüyor.
Resmen kullanıcılara dayatıyorlar.
Neyse gene dayandım kaç sene.
Millet nasıl her sene bunları yeniliyor?
Reyonlarda gezerken ufak baygınlıklar geçirdim.
En son yirmi bin otuz bin lafını duymuşum.
Sonra kolonya koklatıyorlardı.
Ufak bir model aldım kendime.
Kamerası çalışsın yeter valla.
Zaten arkadaşımın ilk tepkisi "konserlerde işini görsün Zihin'cim" oldu.
Seviyorum sizi.
(Batman çok iyi değil mi ya?
Netflix'teki Dear Ex'i de çok sevdim.
LGBTQ sinemasının bence en eli yüzü düzgün örneklerinden.
Bam bam mesajını veriyor.
Köşesine çekiliyor).
Kitap okumuyorum.
Somurtuyorum mütemadiyen.
Tofu bulamıyorum haftalardır.
Başım ağrıyor.
Yiyip içebileceğim arkadaşım kalmadı, hepsi yurtdışında, fotolarla avunuyorum.
Neden öyle oldu oralara girmiyorum, hepimizin çevresinde olan şeylerdir, dimi?
Beyin göçü değil,
Kalp göçü.
Kedim Roxy'le yalnız başımıza yaşıyoruz.
O da artık epey yaşlandı.
İsmini Roxy Music'e borçlu, grup ise 50.yılını kutluyor.. gelmiyorlar.
Yeni dönem için türlü konserler açıklanıyor.
Umutla bilet alıyorum.
Belki bir yerlerde karşılaşırız?
Kaç aydır ne ağladım ne güldüm.
Odun gibi bir şey oldum.
Masa yapın bari benden.
Zigonum iyidir.


6 yorum:

  1. Yok aslında birbirimizden farkımız Zihin Kardeş. Pandemi bizi eskitti, hem bedenen, hem ruhen. İnsan sosyal varlıktır lafı deneyle taş gibi ıspatlandı. Ben ki yalnızlığımı çok severim, bunaldım bıktım. Hiçbir şey eski tadı vermiyor. Bahar geldi çiçekle böcekle oyalanmaya çalışıyorum, en azından biraz daha sosyalleştim, açık hava buluşmalarına başladık. Lakin bünye de ses veriyor, ağrılar, sızılar, alerjiler, nükseden eski bezdirici kronikler. Bir aya kadar Ankara'ya geleceğim, belki çocukları, kardeşimi görürsem biraz keyfim yerine gelir. Sana da bol enerji diliyorum. Sıyrılalım artık şu ataletten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim bu yaz hepimize iyi gelir :) Gerçekten ben de böcekleri özlemişim. Dışarıda kısıtlamasız dolaşabilmek bile lüksmüş. Ve dediğiniz gibi bizler ne olursa olsun sosyal varlıklarmışız. 2-2.5 senedir konserlere gidemedim. Bütün hayat kalitem düşmüş gibi.

      Sil
  2. bana bir orta sehpa lazım olur musun :) şaka bir yana ilkbahar geldi ama sonbahar 'da gibi yazmışsın bu güzel havalarda insanın içi kıpır kıpır olmalı olmuyorsa biraz yer değişikliği yap hazır tatil de varken iyi gelir bence nacizane :)
    hatırlar mısın bilmem sana insanın anlam arayışını mı yoksa homo deus u mu okuyayım ilk diye sormuştum . ikisini de okudum homo deus yine beni benden aldı çok beğendim . onun dışında muhtemelen okumuşsundur ama yine de yazayım dedim koleksiyoncu john fowles tavsiye ederim güzel sürükleyici belki hoşuna gider .
    tofu ben biri iki sefer denedim sevemedim ya nasıl yiyorsun onu kızarttım falan ama yok yani daha lezzetli bir şey bekliyordum ancak salataların üstüne gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar çok tembelim, kitaplara odaklanamıyorum; ama senelerdir kütüphanemden bana bakıyor. Eğer okursam yakınlarda mutlaka yazarım :) Beklentim çok yüksek. Hem senden hem de yine senin gibi zevkine güvendiğim başka bir blogger dostumdan onayı aldı.

      Kızartması bana ağır geliyor (zaten kızartma yemekleri genel olarak benlik değil). Fakat internette pizza tarifi bulmuştum. Tofuyu yine kuruluyorsun. Susuz halde eziyorsun. İçine bol taze soğan. 2 yumurta kırıyorsun. Karıştırıyorsun harcı. Sonra yağladığın yapışmaz tavaya döküyorsun. İki yüzünü de pişiriyorsun. Bitiminde domates sosu döküp mozarella rendeliyorsun. Ben içine bazen hardal da atıyorum. Fakat tamamen opsiyonel :)

      Sil
  3. Hepimiz odunuz bu ara:) Batman bence de güzeldi. Bir sürü sebepten dolayı sinemaya gitmeyi de azalttık. En son Batman'i izledim. İyi yapmışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde de herkes beğendi. Hoşuma gitti :) Epeydir üstünde fikir birliği ettiğimiz bir film olmamıştı. Doya doya konuştukç

      Sil