Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

2 Mayıs 2022 Pazartesi

Sezon Finali Zamanı


Yıllık meydan okuma etkinliğini artık devam ettiremeyeceğim.
Bazı şeyleri hayatımda yerine oturtmam lazım.
Dolayısıyla zamana ihtiyacım var.
Diyeceksiniz "yahu sanki her gün buralarda yazıyordun".
Haklısınız.
Ama pazardan pazara gelmek bile bazen zorluyor.
Devam etmek isteyen dostlar varsa soruları direkt maille gönderebilirim.
Yazın gideceğim konserlerden bahsettim.
Gerçekleşenleri yazarım burada mutlaka.
Onun harici sonbahara kadar yazmayacağım.
Erken bir sezon sonu oldu.
Ama ne yapalım.
Herkese güzel yaz günleriyle geceleri diliyorum.
Yapraklar sarardığında görüşmek ümidiyle.


9 yorum:

  1. Hay Allah :) Ama olsun, iyi bir neden için gidiyorsun gibi hissettim. Çok güzel, bol müzik, konser ve dış mekânlarda dostlarla keyifler dolu bir yaz dilerim!

    YanıtlaSil
  2. Sonbahara dönmek şartıyla izin veriyorum:) Şu iyi bir şey ki konserleri okuyunca haberini de almış oluruz.
    Sana çok güzel bir yaz diliyorum. Sevgiler Zihin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlıyım konserler başlıyor :)) Hayata dönüyoruz.

      Sizlere de harika bir yaz dilerim. Herkese sevgiler saygılar.

      Sil
  3. nereye yaa daha karpuz kesecektik :)) artık hiç yazmayan biri olarak bunu deme hakkım tabi ki yok ama sonbahar uzun sanki arada bir iki kaçamak yapsan olmaz mı 4-5 ay kültür bültenimden uzakta zor olacak ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARİ! Nihayet buradasın. Kaç gündür düşünüyorum sana nasıl ulaşabilirim diye. Bir sor neden :D GYBE İstanbul'a geliyor. Kaçırma derim (ben gidemeyeceğim).

      :)

      Sil
    2. ne zaman geliyormuş en son albümlerini hatırlarsın beğenmemiştik belki gitmem ama cas 'ı düşünüyorum hala gitsem mi diye :)
      mail diye bir şey icat oldu ve sen bunu biliyorsun değil mi , yeni konser haberlerini özel bültenle geçebilirsin :P

      Sil
  4. Sevgiler..Güzel bir yaz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sizler için de güzel bir yaz tatili dilerim :))

      Sil