Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

9 Şubat 2020 Pazar

Plasebo Etkisinde Hüzünlü Şarkılar

"Suyun altında nefes alabiliyorum; ama hava için yüzeye çıkacağım.
Bir şafak daha seyretmek istiyorum. Nicedir burada batmaktayım.
...(Nefes almaya başla) Artık dönüştüğüm şeyle barışma zamanı,
En derinlerde saklanan o yaralı çocukla." - Breathe Underwater
 
"Gözlerime bak, söyle yeniden. Göğsüne al ve içeri girmeme izin ver
...Gizlemenin veya miş gibi yapmanın gereği yok...Bir şey kalmadı geriye, 
Savunacak bir kale yok ve işte o gece bu, sona başlıyoruz.
Denedim, Tanrı şahidim ki denedim. Ama fikrimi değiştirmem için 
Yapabileceğin bir şey yok."  - Begin the End

"Deniz buharlaşmakta, şaşırtıcı olmasa da. Şu gördüğümüz bulutlar, 
Onlar gökyüzündeki patlamalar. Anlaşılan olanlar önceden yazılmıştı,
Ama biz satır aralarını okuyamıyoruz.
Şşş. Her şey yolunda. Sil gözlerini. Ruh eşim, gözlerini sil.
Çünkü ruh eşleri asla ölmez." - Sleeping With Ghosts

Havalar tam Placebo dinlemelik. Hoş, fazla kar yağışı olmuyor artık.
Fakat içimizdekilerle yetinebiliriz. Placebo dinlemek için her daim bahanemiz var.
Eski Placebo listem kaybolduğu için daha iyisini yaptım.
Biraz kasvetli oldu. Olsun.
Ben hüzünlü şarkılarla iyi hissedenlerdenim.
2020 yılında bile "ergen grubu" diyerek bu grubu küçümseyenler de kulak versin.
Zira bu şarkıların bugün bile geçerliliği olduğu aşikar. Hepimizin ihtiyacı var.
İyi bir grup olduğunun kanıtıdır bu şarkılar. Boş yok.



 "Burada bırakma beni, elde herhangi bir harita
Veya yol işareti olmadan zamanın içinden geçip gitmek
 Burada bırakma beni, yol gösterici ışığım benim
Çünkü ben, nereden başlayacağımı bilemezdim
İlaç Kralları'na sordum,
Fakat görünen o ki, hepsi güçlerini yitirmişler
Şimdi geride elimde saatler ile kalakaldım."
(Kings of Medicine)

"Sürgün melekler gecenin içinde
Ve herkes cennetten yasaklanmış."
(Julien)

2 yorum:

  1. Hafta sonu aklımıza düştü Placebo, bir önceki yazıda da konser ihtimalini gördüm. Ne güzel olur bu yaz bir konser. Ay kimler geldi geçti, hislerimin değişmediği çok az grup/sanatçı kaldı. Placebo'yu da hala çok seviyorum, bunlar çok iyi şarkı sözleri. İlk albümden beri üstelik, hep çok iyiydi, şiir vardı.

    Liste çok güzel Zihnibeyciğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Dönemdaşı çoğu gruptan sözleriyle ayrılıyorlar. Black Market Music ve Meds, hala ilk günkü gibi beni duvardan duvara çarpabiliyor. Atina ve Kiev açıklandı, ay hadi inşallah.

      İyi dinlemeler öyleyse :)

      Sil