Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

15 Temmuz 2018 Pazar

Mor Bulutlar Yeşil Denizler

Çok sıcak.
Evde ikinci bir balkonumun daha varolmasını isterdim. Heyhat maalesef yok.
Bir tanesini sadece okuma köşesine çevirme hayalim vardı.
Son birkaç gündür kitap almıyorum. Fakat en son aldıklarımdan biraz konuşalım.

Tristessa (Jack Kerouac), Walden (Henry David Thoreau), Hayatın Anlamı (Terry Eagleton),
Yürümenin Felsefesi (Frédéric Gros), Vicdan Zorbalığa Karşı (Stefan Zweig),
Ve Taşıdıkları Şeyler (Tim O'Brien).

Varsa onların içinde eğer vaktiyle okuduklarınız yorumlarınızı dinlerim.

* * *

"Hipster'ların Kralı" demişti bir arkadaşım beni tanımlarken.
İnanın ne anlama geldiğini bilmiyorum. Ne öyle komik bir sakalım var, ne kocaman gözlüklerim.
Zaten o da giyimimden dolayı söylemedi. Yeraltı edebiyatına düşkünlüğüm, sevdiğim şarkıcılar,
Eskiye duyduğum manasız özlemim ve benzeri nedenlerden muhtemelen.

Sonra bazıları "hippi" diyor benim için. O daha yakın bir tanımlama sayılabilir.
Fakat yine de kabul etmiyorum onu zira hippiler bir döneme aittir. Bugün bahsedemeyiz.
Doğru, kıyafetlerim renkli, barış sembollü ürünleri durmadan topluyorum,
Seviyorum takı kullanmayı, hayvanlarla muhabbetim güçlü, Nepal'e gitmek istiyorum,
Woodstock ve benzeri dönem festivalleri hakkında araştırıyorum.
Yine de hippi miyim pek bilmiyorum. Muhtemelen değilim. Olmayayım zaten kalıpları sevmiyorum.
Çiçek çocuklar iyi niyetliydi, ama kendilerini öteye taşımakta başarısızdılar.
Herkes kendi döneminin çocuğudur. Çocuk kalmaktan güzeli yok.

* * * 

Yalnız başına yaşamak bir süre sonra sanırım alışkanlığa dönüyor. Kalabalıkta rahat edemiyorsun.

* * *

Perdelerimle başım dertte arkadaşlar. Sürekli inip duruyorlar. Nedenini de çözemedim.
Muhtemelen kornişi eskimiş. Veya paranormal şeyler.
Haftada bir defa yeniden takıyorum. Sonra düşüyor. Yineleniyor.

* * *

Dünyadaki en huzurlu yer bir kedi patisinin içi.


5 yorum:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=qu577tNp1hA

    Son zamanlarda en çok bu versiyonunu dinliyorum. Hava da mis, görüntü, ses ve müzik de tabi ki :).

    Ben yine bu yaz da erirken nasıl hala katı halde kaldığıma şaşırarak geçiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmiş bu :) Kadının gündelik halleri müthiş.

      İzlanda'ya uçmalı :D

      Sil
  2. Ben de ruhunun hippi olduğuna katılıyorum ;)

    YanıtlaSil