Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

19 Ocak 2018 Cuma

Hanımefendi Döndü

Noel albümlerini eğer saymazsak dört uzun senedir sevenlerine albüm heyecanı yaşatmayan Kylie Minogue nihayet döndü. "Golden" ismindeki bu yeni albüm anlaşılan country pop tadında olacak. Hatta ilk şarkımız çıktı. Bu sene kendisini yeniden izleyebilmek dileğiyle.



Az kaldı. 6 Nisan'ı bekleyin.

Yine harika bir tasarımla merhaba diyor. Sanırım Kylie kadar iyi albüm kapağı kotaran bir yıldız daha görmedim. Kiss Me Once, Kylie Minogue, Light Years ve Fever. Hepsi unutulmazdır.


1) Dancing
2) Stop Me from Falling
3) Golden - şimdiden kulaklarımda canlandırabiliyorum onu
4) A Lifetime to Repair
5) Sincerely Yours
6) One Last Kiss - maşallah öpmelere doyamadı
7) Live a Little
8) Shleby '68 - isminden dolayı çok heyecanlandım
9) Radio On
10) Love - yine bir Kylie albümü, yine bir aşk kelimesi #Lovers
11) Raining Glitter
12) Music's Too Sad Without You - balladdır umarım

4 yorum:

  1. Dün akşam dinledim. Hafif, keyifli bir şarkı.
    Ama albümü bekleyeceğiz artık 3 ay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaşlandığımı hissettim biraz çünkü 10Songs komşum uyardı artık yeni pop trendi countryle karıştırılıp sunulmasıymış :D Electropopa biraz ara vermiş yabancı sanatçılar ki doğrudur. Yakışmış Kylie prensesimize de. O ne yapsa kabulumüz.

      Sil
  2. Ay var bir country patlaması, Lady Gaga o kovboy şapkasını boş yere takmaz :) Ben beğendim şarkıyı. Kylie zaten hep çok istikrarlı, bende de yeri ayrı biraz, çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar değmesin tu tu tu. Kime güzel gidiyor dediysem ya ölüyor ardından ya kariyeri dibe vuruyor :D

      Sil