Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

12 Ağustos 2017 Cumartesi

Gece Şarkıları

Yine gece. Yine müzik.
Bu akşamki konuğum Yo La Tengo !
Onları şöyle tanımlayayım izninizle,
Issız çöllerde giderken,
Durgun suda taş sektirirken,
Bir gece vakti küçük odanızda ağlarken,
Sevgilinizin elindeyken,
Mutluyken,
Kederliyken,
Kalın süveterinizle,
Yazlık t-shirtünüzle,
Araba farının buğulu izlerinde,
Lambalara üşüşen sinekleri izlerken,
Dinleyebileceğiniz bir grup onlar.
Hayatıma giren en güzel indie gruplarından biri onlar. Eğer hazırsanız yola çıkalım.
Daha çok gece. Daha çok müzik.

6 yorum:

  1. tek kelimeyle muhteşem bir gif , ona bakmaktan listeye geçemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir kendileri :p Şarkılarım gümbürtüye gitti sanırım :D

      Sil
    2. Müessesemizin gifleri güzeldir efendim :D

      Sil
  2. Önceki gün bütün bir akşamı senin listeyi dinleyerek geçirdim. İlk kez dinledim Yo La Tengo ve çok güzeldi. I'll Be Around favorim oldu. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma memnun oldum :) Çok huzurlu geliyor bana onların şarkıları.

      Sil