60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Şubat 2016 Pazartesi

Dizi Meydan Okuması (23.Gün)


"En sevdiğiniz erkek dizi karakteri?"  

 
Başıma iş gelmeyecekse bir şey itiraf etmek istiyorum. Kendi ellerimle başlattığım bu etkinlikten sıkıldım. Daha bir haftaya yakın bir süre var ve cevapları toplu olarak tek yazıda vermeyi düşündüm fakat gidişatı bozmak ve sizin eğlencenizi de kaçırmak istemedim. Klavyemi sürüyerek geldim. Etkinlikten ziyade sanırım bu aralar yazasım pek yok. Daha önce üç tane meydan okuma yaptık hiç böyle olmamıştı. Herhalde etkinlikten sonra 1-2 hafta buralarda olmayacağım gibi. Neyse zamanınızı almayayım, cevabım...

Twin Peaks'in unutulmaz karakteri, koyu kahve tutkunu, en zor durumlarda bile olumlu düşüncesini bırakmayan Ajan Cooper. Bakalım 2017 yılında dizinin dönüşünde kendisini görebilecek miyiz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder