60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Ağustos 2014 Pazar

Işıklar Söndüğünde

Eveeeet kaç zamandır bu konu aklımda, yazacağım, unutuyorum. Trafik ışığı diye bir şey var. Bilenler bilir. Şu yanıp sönen, araç ve yaya geçişlerini düzenleyen alet. Malum, bizim ülkede hükmü yok. Ne sürücüsü ne de yayası uyar. Hiç mi yok bu uyarılara aldıran, elbette var ama sayıya vursan yüz kişiden iki üç kişi anca çıkar.

Ben nedense bayadır taktım ya bu olaya. Neden uymuyorsunuz ? Hayır, neden yani ? Arabının kaputunu yalama gibi bir hobiniz mi var ? Ya da yayayı en uzağa fırlatma hırsı ? Sizi bilmem ama bu konuda çok hassasım ve kurallara "sapık" derecede bağlıyım. Yol boş da olsa bana kırmızı yanıyorsa atlamam İnsanlar dönüp cins cins bana bakıp kafalarının içinden "bu mal neyi bekliyor" gibisinden şeyler geçiriyordur kuşkusuz.

1 yorum: