60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Mayıs 2014 Pazar

Ara Ki Bulasın (Ara-ma! Kaynakları)

Stupid Little Things ve Ege'nin Laciverti kendi sayfalarındaki arama anahtar kelimelerini yazdılar geçtiğimiz günlerde ve ortaya baya komik şeyler çıktı. Dedim bende durum nedir. Çıkan sonuçlar yine acayip. Buyursunlar.

Bu ayki arama kaynakları:


- Öncelikle ilk baştaki sansürlü anahtar kelimeyi arayan tipe diyecek çok sözüm var; ama açtırmayın bayramlık ağzımı. Uzak dur blogumdan her kimsen. Burası sana göre değil. Uza.
- 70'lerin en iyi korku filmi'ni arayan arkadaş,doğru yerdesin. Bayılırm 70ler korku sinemasına.
- asabi kadın?? O ney ya .D Bayansilvia'nın hayali kayınçosu gibi oldu bu da.
- beatles nasıl dağildi? Tek celsede dağıldı hocam :)
- ben hala dolayorum avare'den ziyade o ..dolaşıyorum olmalı. Sezenciler iş başında.
- en iyi 80ler rock şarkıları Hey gidi günler..
- eşcinsel karikatür Yanlış adrestesiniz gençler.
- femme fatale albüm kapa Britney fanları fellik fellik albüm kapağı ararken..
- freddie mercury in konzert Allah Allaaaah. Ne ara yazmışım böyle bir şey?!
- hastalık tumblr Tamam, itiraf ediyorum boş zamanlarımda hemşirlik (hemşirenin erkeği böyle mi ki) yapıyorum tumblrda. Bir nevi amme hizmeti de denebilir :p

Tüm zamanların arama kaynakları:


- femme fatale albüm kapa Eveeet hala bulamadılar şu kapağı :D Kıyamam.
- aresizim aresiz Çaresizim çaresiz olmasın o :p
- making love İtinayla aşk yapılır asadsafdg
- borani Bayıldığım bir yemektir. Boraniseverler Derneği kurabiliriz 94+1 kişi.
- serge gainsbourg İşte bu grupla gurur duyuyorum! Helal olsun. Serge abimizi seviyoruz.
- gustavo fring Ooo Breaking Bad'ciler de burdaymış :) Fring riiz.
- zihninarkasokaklari.blogspot.com SONUNDA!
- santana woodstock Santana konser yazımdan kaynaklı herhalde.
- istanbul Sevilir.
- shakira she wolf album Baya baya insanlar albüm ve kapaklarını arıyor sitemde ^^

4 yorum: