60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Nisan 2014 Perşembe

Müzikli Uygulamalı Mim

Mimlediklerim: Leylak Dalı, Nehir İda ve Bu Kaçıncı Oldu Hatırlayamıyorum

Ege'nin Laciverti -kendi tanımlamasıyla- buzdolabı karıştıran komşu çocuğu gibi Fermina'nın blogundan müzikli, bol eğlenceli eski bir mimi gün ışığına çıkarmış. İyi ki de yapmış; çünkü sabah sabah neşem yerine geldi valla. Kendisine burdan kocaman bir TEŞEKKÜR ! ;) Mimi yaparken çok eğlendim. İyi geldi valla. Lafı uzatmadan oyunun kurallarına geçelim.

KURALLAR

1) Müzik dinlediğiniz programlardan birini açın (iTunes, Windows Media Player, vs.) ve "karışık çal (shuffle)"tuşuna tıklayarak listenizi karıştırın.
2) Her bir soru için "bir sonraki şarkı" tuşuna basın.
3) Kulağa ne kadar aptalca gelirse gelsin çıkan cavabı (şarkıyı) mutlaka yazın :)
4) Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin.
5) Mimlenenler mutlaka yapsın.
6) Eğlenmenize bakın! ^^

Hadi başlayalım o zaman :))

* * *

Eğer biri size "iyi misin" diye sorarsa sizin cevabınız..
Gülden Karaböcek - Otel Odaları (şarkının sözlerini düşününce içim karardı bea: "Ah otel odaları, otel odaları. Yalnızlığın mezarları... Sürgünlerin, gurbetlerin diyarı")

Kendinizi nasıl tanımlarsınız?
Habla El - Che (baya baya Che çıktım yahu!! o_O)

Bir erkekte/kadında neyden hoşlanırsınız?
Nina Simone - I'm Gonna Leave You

Bugün kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Nina Simone - Brown Eyed Handsome Man (hah! işte bu benim, yakışıklı bebe :p)

Yaşam gayeniz nedir?
Hall & Oates - You Make My Dreams

Mottonuz?
Elvis Presley - (Let Me Be Your) Teddy Bear

Arkadaşlarınız sizin hakkınızda ne düşünüyor?
Deep Purple - Hush

Aileniz sizin hakkınızda ne düşünüyor?
Leonard Cohen -  One Of Us Cannot Be Wrong

Sıklıkla neyi düşünürsünüz?
Morrissey - Spring-Heeled Jim (çok gey bir cevap oldu yahu, bana ne Jim'den :D)

2+2?
Aerosmith - Beyond Beautiful

En iyi arkadaşınız hakkında ne düşünüyorsunuz?
KISS - Baby Driver (AHAHAHAHAHA)

Yaşamöykünüz?
U2 - If God Will Send His Angels

Büyüdüğünüzde ne olmak istersiniz?
Tina Turner - When I Was Young (bu kadar mı uyumlu çıkar cevap!! fiuu)

Sevdiğiniz kişiyi gördüğünüzde ne düşünürsünüz?
Band of Horses - No One's Gonna Love You (çok ağır olmadı mı ya bu?:'/)

Düğününüzde hangi şarkıyla dans edeceksiniz?
Celine Dion ft. Peabo Bryson - Beauty and the Beast (burdaki iblis ben miyim yaaağ?!asdfg)

Cenazenizde arkanızdan ne çalacaklar?
Elton John ft. Leon Russell & Neil Young - Gone to Shiloh (Amerikan İç Savaşı'nda ölen gençleri anlatan bir şarkının çalınması.. zamanlaması manidar)

Hobiniz, ilgi alanınız?
Charles Aznavour - Les petits matins
 
En büyük korkunuz?
System of a Down - ATWA (ATWA da ne ola ki :D nasıl bir bilinçaltım varmış ya asdfgsafda)

En büyük sırrınız?
Iron Maiden - Run to the Hills (he ya, sıkıldıkça kırlara bayırlara koşarım :p)

Şuan ne istiyorsunuz?
Led Zeppelin - Wearing and Tearing (dağıtasım gelmiş naparsın)

Arkadaşlarınız hakkında ne düşünüyorsunuz?
The Cure - Friday I'm in Love

What will you post this as?
Guns N'Roses - Knockin' On Heaven's Door

10 yorum:

  1. ahah bunu yapmadan önce bir playlistimi temizlesem mi ne yapsam mı çok absürt şeyler var ama. :D ama gerçekten eğlenceliymiş. :D en kısa zamanda yapacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Absürt şeyler çıkacağı kesin :D Eğlencelik güzel bir mim olmuş.

      Sil
  2. AHAHAHAHAHAHAHAH ay ben bir kaç yorum yazacağım seninkine; soruları türkçeye çevirmen hoşuma gitti, ben o kısmını yapmamıştım. Özellikle Cohen'nin ve Led Zeppelin'nin soru-cevabına güldüm dsajldkhak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son soruyu ilk çevirdim ama bir şey ifade etmeyince orjinal halini muhafaza ettim :p Cohen'i atlamışım bak o da bomba olmuş :D:D

      Sil
  3. Cidden çok eğlenceli görünüyor ama ben pazar gününe kadar izin istemeliyim mümkün müdür:) İşle alakalı bir durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette :) Kolay gelsin işinizde.

      Sil
    2. Mim'i yanıtlamaktan da geçtim müzik dinlemez haldeyim :(

      Sil
    3. İş hayatı korkunç bir şey katılıyorum :)

      Sil
  4. Efenim işlem tamam. Bu yaştan sonra ergenliğime dönüp nostalji yaptım, anket defteri dolduruyormuşum gibi geldi, hahaha :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil