60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Nisan 2014 Salı

20 Haziran Bob Dylan Konser Biletleri Satışta


Evet efendim, daha önce bu haberi sizlere biraz çıtlatmıştım; ama büyük gün geldi çattı. Biletler satışta ! Efsaneler efsanesi Bob Dylan üçüncü defa İstanbul'da ! Yanlız şöyle bir sorun var. Biletler haddinden pahalı.

Kategoriler şu şekilde:

LOCA - VIP Koltuk - 650.00 TL
Sahne Önü Oturmalı - 500.00 TL
Salon İçi Oturmalı - 300.00 TL
Premium Tribün - 275.00 TL
Tribün A - 250.00 TL
Tribün B - 185.00 TL
Kısıtlı Görüş Tribün - 100.00 TL 

 Afedersiniz de.. ÇÜŞ! Bir kere kapalı bir konser salonunda kısıtlı görüş nasıl oluyor? Cidden merak ettim. Konser alanını dışından mı izleyecek insanlar? Onu geçtim, "tam" görüşlü en ucuz kategori 185 lira. Evet yanlış duymadınız 185 lira ve ne sahne için ne sahne önü fiyatı bu. Kıytırık tribün. Ben 150 liraya en önlerden Roger Waters-The Wall izledim lan. Ki yeryüzündeki en büyük sahne gösterisiydi o. Burda görsellikte yok. Büyük ihtimalle en öndekiler bile Dylan'ı göremeyecek çünkü 1-2 senedir ışıklar kapalı konser veriyor (evet yanlış duymadınız, tek tük loş ışık açık oluyor)

Allah'tan 2010'daki İstanbul konserini izlemişim. Hem setlist daha iyiydi (Blonde on Blonde ve Highway 61'dan bir sürü şarkı çalmıştı) hem de biletler bu kadar hayvani düzeyde pahalı değildi. Hem konserin çoğu son albümden (Tempest) şarkılar dinleyeceğiz hem de iyi bir görüş için en az 300-500 lira vereceğiz. Oldu canısı. Biz de yolunmayı bekliyorduk zaten. Valla gitmek isteyene kolay gelsin. Cebine bereket şimdiden.. O paraya bütün festivallere gidersin.

Öğrencileri saymıyorum bile. Onlar hiç izleyemesinler, Dylan'ı canlı canlı dinleyemesinler diye düşünülmüş herhalde. 

Sevgiler sayın organizatörler. 

Not: Benden One More Cup of Coffee'ci ve Like a Rolling Stone'scu dinleyicilere tavsiye. Konsere boşuna gitmeyin. Coffee'yi 40 yıldır canlı okumuyor, Stone'u ise bu sene setlistten çıkardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder