60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

21 Ocak 2014 Salı

Şimdi De Reklamlar !

Son zamanlarda belli başlı reklamlar dikkatimi çekiyor. Kimisi güldürüyor kimisi ise sinirimi bozuyor. Mesela bir benzin reklamı var. İşte bilmem ne markasından benzin almışlar, o yüzden uzun yol yapabiliyorlar. Arabada da üç arkadaş bir yere gidiyorlar. Arkadaki oğlan öndekilere "çişim geldi bir dursak" gibisinden laflar ediyor onlar da "oo daha yakıtımız var" diyerek oğlanı geçiştiriyorlar. Kızın arkadaki oğlanı sinir ettiği sahnelere güldüğümü söylemeliyim. "Aa amcaya bak ne de güzel tarlasını suluyor", "Aaaa şelaleye bak foşur foşur",.. Sonra tabii oğlan altına ediyor, araba durunca inmek istemiyor. Güldük eğlendik filan ama reklamın sonunda arabanın sahibi çocuklar neye gülüyor anlamış değilim. Yahu az evvel arkadaşınız sizin arabaya işedi. Bunlar da hala keh keh keh gülüyorlar :D

Esas sinir olduğum reklamsa şu; bir dondurma markası ayva tatlısı çıkarmış, evin gelini onu pişirerek kaynanasının önüne sunuyor ve "kendim yaptım" gibisinden laflar ederek yalan söylüyor. Neye sinir oldun derseniz, gelin resmen kaynanayla taşak geçiyor. Yaşlı kadın "ayva tatlısı zordur, başında durmak lazım" diyor, kızsa pişkin pişkin "heee ben yaptım ne demek anneciğim" diyerek üstüne kahkaha atıyor bir de. Hale bak ! Ey kaynanalar duyun sesimi. Sizle alay ediyorlar ! Oğlana ne demeli ? Eşi annesiyle alay ediyor, o da eşine dahil olup kahkahalar atıyor. Yuh be. Biz kaynanaları yedirmeyiz efendim !

#DirenKaynana

10 yorum:

  1. Ay bak kafamız aynı çalışıyor, o ayva tatlısı reklamına ben de çok gıcığım! :D
    Ben anlamıyorum esprisini, bir de yani biz kendi aramızda çemkiriyoruz böyle tiplere "oha pastaneden almış, ben yaptım diye dayadı kurabiyeleri" falan diye? Ben illet oluyorum böyle küçük kurnazlıklara, yapan da cahilmiş gibi geliyor hemen, sanki imla da bilmezmiş gibi geliyor ahhahhah :D
    Bir arkadaşım doğurdu, kalktık gittik bebeğe bakmaya. Lohusa şerbeti iç diye tutturdular, istemiyorum lohusa şerbeti falan içmek ama ulan yapmış kız ayıp olur içeyim diye ses çıkarmadım. Peşinden mutfağa gittim, bir baktım bir meşrubat markasının bilmemne şerbeti, bayağı şişeden döktü bardaklara. Bana da "ay aynı lohusa şerbeti, alıverdim bunu, herkese veriyorum" dedi sevine sevine. "Yahu senin anan baban akademisyen, lohusa şerbeti de vermeyiver, nerden çıkıyor bu numaralar?!" diyemedim, oturup içtim.
    İyi satar o ayva tatlısı buralarda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Güzel miydi bari şerbetin tadı :((

      Sil
    2. Bu arada blogumun arka planı siyah mı görünüyor sizde de ? :s

      Sil
    3. Yok, her zamanki gibi arka plan. Hepimizin blog adresinin sonuna .tr gelmiş ama. Anlamadım ne oluyor.

      Sil
    4. Şerbet de çok saçma bir şeydi, baygın baygın.

      Sil
    5. Aaa şimdi gitti bak, evet simsiyah.

      Sil
    6. .tr uzantısı benim de dikkatimi çekti. Türkleştirilmiş bloglarımız :p

      Noldu ya bloguma neden satanist moda geçti :D Düzeltemiyorum da işin kötüsü :s Diğer fonlara değiştirdim bu seferde sadece mavi yeşil gibi renkler çıkıyor.

      Sil
    7. DÜZELTTİM ! Gelinler saldırdı sanırım siteme :p Diren Kaynana :((

      Sil
  2. Ay ayrıca ayva tatlısı nasıl hazır yapılır yav, yapılsa da bir naneye benzer mi? Reklamı izlemedim ama ne salak bir şey olduğuna eminim. Tatlılar arasında en bi çok ayva datlusu seven ve kaynanalara özel bir muhabbeti olan ben şiddetle protesto ettim bak izlemesem de :)
    Ne ayıp, kaynanaya lololo, cık cık cık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda ayva tatlısından hiç hoşlanmam :/ Ama sırf o reklama inat ev yapımı bir tanesini yiyebilirm şuracıkta.

      Sil