60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

31 Ocak 2014 Cuma

17 TL'lik Festival Bileti (Komik Ama Gerçek)

!f İstanbul Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali programını açıkladı.  Boykot ettiğim için açıpta okumadım neler oynuyor diye. Sadece bilet fiyatlarına baktım. Tam tahmin ettiğim gibi. 17 lira ! E ben ne diyeyim artık. Dünyanın en pahalı film festivali herhalde. Biz burda en fazla 10-13 liraya festivallere giderken Ankara'da.. Yazık yani. Bir de "indirim paketleri" sunulmuş:

Maximum Film Paketi ile %50 indirim: 

İş Bankası Maximum Kart sahipleri Maximum Film Paketi seçeneği ile %50 indirim ayrıcalığından faydalanabilirler. %50 indirim ayrıcalığından yararlanmak için ödeme sayfasında Maximum Film Paketi’nin seçilmesi gerekmektedir. Maximum Film Paketi en az 4 en fazla 20 bilete kadar geçerlidir. Her kullanıcı 1 adet Maximum Film Paketi ve 1 adet Maximum Müzik Paketi satın alabilir.  

Ön satışlarda İş Bankası Maximum Kart ile bilet alımlarında %20 indirim: 

Sadece ön satış döneminde geçerli olmak üzere, üç adet ve daha az sayıda ya da  Maximum Film Paketi hakkını tamamlamış izleyiciler İş Bankası Maximum Kartları ile bilet alımlarında %20 indirimden faydalanabilirler.

Sanırsın yurtdışı tatile gidiyorsun, ya da elektronik alıyorsun. Bu ne abi ? Festival ruhunu toptan katletmişler. Şimdi çıkarlar gene "kollektif, alternatif" vik vik vik sloganlar hazırlar, afişler bastırırlar. Hoş, CEO'su "güvercinlerimi yiyen kediyi 4.kattan attım" diyen bir gruptan daha ne bekliyoruz ki ?

Hiç kusura bakmayın; ama bu festivale saf saf gidenlerde kabahat arkadaş. Sen şu zihniyeti protesto etmediğin sürece sana kol gibi ücretlerle iğrenç salonlarda film göstermeye devam edecekler. Seneye kelle başı 20 lira keserler, sen de yine koyun gibi me'leyerek salona gitmeye devam edersin. Ukranya'da adamlar hükümeti dize getirmeye çalışıyor, sen bir sinemasever damarına hakim olamıyorsun. Gitme arkadaşım, GİTME ! Cinemaximum denen tekelci, sanat düşmanı gruba para kazandırma. Çok mu zor lan ? Her filmi de izleme.

4 yorum:

  1. ya da aç internetten izle, hoş ben istesemde gidemem o filmler istanbulda başka bir yerde vizyona girmiyor. :D ama sen hiç değisle boykot etme hakkını kullan çünkü haklısın. festivalin amacı birilerini sömürmek değil sanatı yaşatmaktır amaç uygun fiyata seyirci ile filmi buluşturmak olmalıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dakini boykot ediyorum ben de. sadece o festivali değil, Cinemaximum grubunun tüm salonlarını. Fena taktım kafaya :D 2 senedir savaş açtım kendilerine. Herkese "gitmeyin" diyorum. Çünkü festivali sömürü kültürüne çevirdi bu para babaları. Hey yavrum hey babalara gel :D

      Sil
  2. gaziantepe film ekimi geliyor sadece onunda fiyatları çok uygun 15 liraya 10 filme giriyoruz ama kimse gitmediği için. :D eğer kalabalık olsa bunlara da zam yaparlar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söyle millete gitmesin de ucuz kalsın :p :D

      Sil