60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Ağustos 2013 Perşembe

Sir Elton John Geri Döndü !!

Piano rock türünün en başarılı isimlerinden olan efsanevi İngiliz müzisyen Elton John'un 24 Eylül 2013 tarihinde çıkacak olan 30.stüdyo albümü "The Diving Board"un ilk teklisi olan "Home Again"e klip çekildi.



Yeni albümün piyano ağırlıkta olacağı söyleniyordu zaten. "Home Again" de bunu kanıtlar nitelikte. Ne diyelim, solo Elton John performanslarını özlemişiz.

Tekrar hoşgeldin müdür :)

2 yorum:

  1. Merhaba Zihin! Bilmem hatırlar mısın, kitap ayracı diye bir blog vardı bundan uzun zaman önce. Blogunu çokça takip ederdim ki üniversiteye hazırlık için kitap ayracını kapatmıştım. Başka bir blogla geri döndüm =)


    Bu arada söylemeden edemeyeceğim şu saçma disko müzik furyasının içinde ne kadar da eşsiz Elton John gibi isimlerin müzikleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamaz mıyım :) Çokça hoşgeldinler efendim :) Umarım hazırlıklarının, emeğinin karşılığını misliyle almışsındır. Hemmmen yeni blogunu takibe alıyorum.

      Sil