60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

24 Ağustos 2013 Cumartesi

"Seni Beni Öldürdün"

Pasolini benim

Accattone da sen olacaksın

 Hiçbir şeye dahil olmadım ve hiçbir şey de bana dahil olmadı

Ta ki sen anahtarla gelene kadar

Ve sen elinden gelenin en iyisini yaptın ama..
 

Nasıl ben yaşar ve soluk alırsam

Sen de beni öldürdün

Beni öldürdün


Evet, bir şekilde gezindim
 

Ama sen beni öldürdün

Beni öldürdün


Piazza Cavour, benim hayatım ne işe yarıyor ?

Visconti benim

Sense Magnani olamayacaksın

 Hiçbir şeye dahil olmadım ve hiçbir şey de bana dahil olmadı


Ta ki sen anahtarla gelene kadar

Ve sen elinden gelenin en iyisi yaptın ama..

Nasıl ben yaşar ve soluk alırsam

Sen de beni öldürdün

Beni öldürdün

Evet, bir şekilde gezindim

Ama sen beni öldürdün

Beni öldürdün

Kimim ki ben, burada olmaya gelmişim ?
Nasıl ben yaşar ve soluk alırsam
 
Sen de beni öldürdün

Beni öldürdün 

Evet, bir şekilde gezindim
 

Ama sen beni öldürdün

Beni öldürdün


Ve bunu bir kez daha söylemenin anlamı yok
Bunu bir kez daha söylemenin anlamı yok
 

Fakat seni affediyorum, seni affediyorum
 
Her zamanki gibi seni affediyorum

* * *
Morrissey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder