60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Roger Waters Tüm Duvarları Yıktı !

-Galaxy Ace'in muhteşem (!) kamerasıyla çekim, affola-

Dün geceki unutulmaz konserde çektiğim resimler, videolar ve konser izlenimlerim en yakın zamanda burda olacak. Ama şimdilik şu kadarını söyleyeyim; Roger Waters dün akşam -başta The Wall'u olmak üzere- tüm duvarları yıktı. Dünya üzerindeki en büyük prodüksiyonu da böylece dünya gözüyle görmüş olduk.

Çekim bana ait olmasa da Roger'ın dün gece yaptığı Türkçe konuşmayı burada paylaşmak isterim:



Bu arada Vera/Bring Boys Back performansı yürekleri dağladı dün akşam (İstanbul kaydını bulamadım). Özellikle 1:16'dan sonra ekranda beliren kız hepimiz ağlattı:



Eğer bu konseri kaçırdıysanız ve fırsatınız varsa turne bitmeden mutlaka bir gecesine katılın. Emin olun bu deneyim paha biçilemez. Sadece görsel ve işitsel bir şölen değil; aynı zamanda duygulara ve vicdanalara seslenen bir şov.

MUHSİN AKGÜN'ün dün akşam çektiği profesyonel fotoğraflardan bazıları:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 yorum:

  1. gercekten harika bir konserdi! artik citayi o kadar yukseltti ki racır abimiz, bir daha baska konserlerden bu tadi alamayacagim *.*

    gorsel isitsel ve ruhsal derinligi hat safhada olan bir sovdu gercekten de ! fotograflar cok iyiymis yalniz, yine ordayim adeta :)) sira sira gitmis bir de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Iron Maiden'lara Madonna'lara harika derken bu şov bambaşka bir şey çıktı. Madonna'nın sahnesi müsamere gibi kaldı. Kesinlikle çıtayı çok yüksek bir yere çıkardı. Artık hangi konsere gitsem kusur arıycam :) Çünkü ses sistemi de görseli de müthişti.

      Ruhsal derinlik o kadar derindi ki yer yer gözyaşlarımızı tutamadık. Fotoğraflar muhteşem cidden. Kendi çektiğim tırt şeyleri koymasam mı :D

      Gerçi ben çok az foto/video çektim; çünkü şans eseri saha içinin en önünde yer buldum. Dedim "bu fırsat hayatta bir daha ele geçmez Zihin. en iyisi bırak videoyu da izle konseri" :)

      Sil
    2. koy canim nolcak :D ben de cok az cekebildim konseri izlemek cok daha guzeldiiiii.

      valla biz nerdeydiik.. saha icinde sagda koftecilerin oldugu yer var ya, onun biraz ilerisindeydik. sag taraftaydik yani ve butun duvari gorebiliyorduk guzeldi yaa :)) ben de en kisa zamanda konserle alakali bir yazi yaacagim valla.

      Sil
    3. Kesinlikle. Konsere gelipte iki saat boyunca kamera çekenlere, check in yapanlara pes diyorum. Wall bu ya, kaç defa izleyeceksin.

      Sağ taraf en iyisiydi. Ben bilerek o uçağın çakılcağı yere kapaklandım koşa koşa :D

      Yaz yaz hemen okuycam :)) Ama ben kelimeleri toplayamıyorum. Fazla iyiydi konser :)

      Sil
  2. Ben de öyle uzaklardan ağzım açık olarak video ve fotoğraflara bakabildim. Sana imreniyorum kahretsin!

    YanıtlaSil