60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Ağustos 2013 Perşembe

Akıl Hastanesine Hoşgeldiniz

Normalde thrash metal alt-türünü pek dinlemem. Hatta hiç dinlemem desem başım ağrımaz. Metallica'lar, Slayer'lar, Megadeth'ler filan bana hiçbir zaman hitap etmedi. Ne lise sıralarında, ne de üniversite yıllarında !

Ama geçen haftaki Iron Maiden konseri öncesinde izlediğimiz Anthrax performansından sonra bu müzik türüne olmasa bile, gruba karşı bir sempatim oluştu. Bunda hiç şüphesiz enerjik sahne performansı ve tüm sempatikliğiyle solist Joey Belladonna etkili oldu. Adam gerçekten seyirciyi eğlendirmesini bilen bir frontman.

Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla Maiden hayranları kendisinden ve performansından pek hazetmemiş olsa da Belladonna'nın o geceki performansından ben tatmin oldum. Dinleyin, dinlettirin efendim demek istiyorum :)

Hazır haftasonu da yaklaşıyor, haftanın son iş gününe geldik. Cuma gününü de bu "manyak" şarkıyla yapalım istedim.

Herkese şimdiden iyi haftasonları :))



Klibin 80'li yıllarda çekildiği o kadar bariz ki.. O dönem çekilen kliplerin kendine has bir dokusu var.

Joey çok sempatik adam değil mi ya ? :D Alice Cooper ve Ozzy Osbourne kadar olmasa da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder