60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

21 Haziran 2013 Cuma

En İyi 20 Morrissey Şarkısı


20) Black Cloud
19) I Will See You In Far-Off Places
18) The More You Ignore Me, the Closer I Get
17) Let Me Kiss You
16) Suedehead
15) That's How People Grow Up
14) The National Front Disco
13) I Know It's Gonna Happen Someday
12) The Last of the Famous International Playboys
11) I'm OK By Myself
10) Life Is A Pigsty
9) My Dearest Love
8) I Have Forgiven Jesus
7) Irish Blood, English Heart
6) You Have Killed Me
5) Everyday Is Like Sunday
4) Alma Matters
3) Speedway
2) You're Gonna Need Someone On Your Side
1) First of the Gang to Die

6 yorum:

  1. Yine burnumu sokucam ama come back to camden demek istiyorum:) ayrıca 1 numarada hem fikiriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başımın üstünde yerin var ne demek :) Moz seven herkes dilediği kadar konuşsun. Sevmeyenler de sonsuza dek sussun :p

      First of the gang to die kadar gaz bir şarkı yok sanırım.

      Come back to camden <3 Bu adamın talhisizliği (!) listelere sığdırılamayışı. Geçenlerde de The Smiths şarkılarını böyle listeleyim dedim gene eksik gedik şarkılar kaldı. Adam son 30 yılda rahat onlarca klasiğe imza atmış. Bir de canlı canlı izleme fırsatına erişsem :((

      Sil
    2. Bir ara da cesaret edip en sevdiğim Moz/Smiths albümlerini uzun uzun yazayım diyorum. Solo dönemden "Your Arsenal" ve Smiths döneminen "Queen Is Dead" kafadan zirvede olacak, orası kesin :))

      Sil
  2. Üşenmeyip last.fm hesabıma girip baktım ben en çok ne dinlemişim diye, benim de 1 numaram First of the Gang to Die, 2. Suedehead, 3. You Have Killed Me. Kendimi çok mainstream buldum :)

    Biri yolda çot diye sorsa aklıma ilk "The More You Ignore Me, The Closer I Get" gelir, buna çok eminim.

    "Come Back to Camden" benim de ilk 10'uma girer!

    Listede "The World is Full of Crashing Bores"un eksikliğini hissettiğimi belirtir, küçük bir reveransla huzurdan çekilirim :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki "her üç Moz dinleyicisinden üçünün de en sevdiği şarkı Gang to Die" :D

      "The More You Ignore Me, The Closer I Get"e eşlik etmesi çok zevkli :))

      "You Are the Quarry"ciyiz demek :) Moz'un en güzel albümlerinden bence de.

      Sil
    2. the world is full of crashing bores ya evet ben de bu listede ne eksik diyordum:)

      Sil