60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Ocak 2013 Perşembe

My My Baby Blue

2013 yaz konserleri hakkında fısıltıları şimdiden başladı. İsmi geçenlerse şöyle;

-AC/DC (inanmam.)
-KISS (hem de AC/DC ile aynı festival -Tuborg GoldFest- çatısı altında çıkacaklarmış; oha!)
- Mayıs ayında kesinleşmiş bir Justin Biber konseri. (bize neyse-çocuklar sevinsin)
- Malum benim güzide takımım Beşiktaş, İnönü'yü yenilemek istiyor. Yıkılmadan önce de görkemli bir veda konseri verme niyetindeymişler. Düşünülen isimse Rihanna.
- Bruce Springsteen için çok çaba sarfediliyormuş. Normalde olsa "hadi bakalım amin" derdim; ama konser tarihi Mayıs düşünüldüğü için "olmasın" diye beddua ediyorum -evet bencilim ne var yani!.
- İKSV, Caz Festivali'nin 20.yılı münasebetiyle Tom Waits reisi getirmeyi aklına koymuş. Başarırırlarsa tüm yetkilileri yanaklarından tek tek şapur şupur öperim. Canlarım benim :)
- Arcade Fire ve Nick Cave diyenler var.

Gelelim benim istediklerim ve tahmin ettiklerime..

- Sonisphere 2013 konserleri tek tek açıklanmaya başladı. Çoğunlukla Metallica headliner. Yanlarda da Faith No More ve Soundgarden. Bu üçlü gelirse umrumda bile olmaz; ama Metallica fanları eminim sevinecektir. Malum, gelirlerse Türkiye'deki 438230.cu konserleri olacak.
- Belki bir ihtimal Cemil Topuzlu'da Leonard Cohen'i bir defa daha izleriz.
- Bob Dylan'ın malum bitmek bilmeyen Never Ending Tour'u bu sene 25.yılını dolduruyor. Belki..
- Glam rock şaheseri David Bowie yeni albüm çıkardığına göre yeni de bir turneye çıkar herhalde ?!?!?
- Allah'ını seven bana kulak versin; THE ROLLING STONES ya da AEROSMITH istiyorum ben :( Bülent Burgaç'tı sanırım bir ara Rolling dedeler 50.yıl turnesi kapsamında gelecek diyordu. AMİN !

Canlı canlı bir "Jaded" dinlesek süper olmaz mı gençler ?


4 yorum:

  1. Tom Waits'e gidelim, Tom Waits'e GİDELİMMM!!!! Hatta toplaşıp gidelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tom Waits gelsin Ankara'dan otobüs kaldırcam zaten :D

      Sil
  2. Tom Waits doğruysa, çıldırarak gidilir! Ya da konserden sonra çıldırmalıyım.
    O da değil de, STONES! kampanya başlatsak, birileri sesimizi duysa!
    50. yıl la boru mu bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tom Waits NE YAZIK Kİ yalanlandı :(

      Stones gelmezse cidden ağlamamız lazım. Şu Kuzey Koredekiler gibi hemde :D

      Sil