60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Kasım 2012 Perşembe

R.E.M'den Yeni Klip

Aslında böyle bir video klip hiç beklemiyordum. Zira grup dağılalı bir sene oluyor ve klibi çekilen "Blue" şarkısı son albümlerinden single yapılmamış bir parça. Gerçi bu durumdan gocunmuyorum; bilakis haberi aldığımda deli sevindim. Çünkü R.E.M'in son albümündeki favori şarkım "Blue"ydu. Bir Patti Smith düeti. Hani benim kahramanım olan punkçı teyze var ya, işte o ! Diyordum buna klip gelmez filan. Tabii nasip kısmet işleri hep bunlar :D Buyrun efendiiiim !



Klibi ünlü oyuncu James Franco (Danny Boyle'un "127 Saat" filminin başrol oyuncusu kendileri) yönetmiş ve klipte oynaması için yakın arkadaşı Lindsay Lohan'ı ikna etmiş. Ben beğendim klibi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder