60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Eylül 2012 Cumartesi

Nerdesin hu ??

Valla ben de bilmiyorum neredeyim :D Birkaç gündür unuttum buraları. Adam gibi yazamadım. Hayır bir sebebi de yok hani. Hayırdır inşallah :/ Neyse, sırada bir adet Sezen konseri incelemesi ve Leonard Cohen konseri incelemesi var. Bir de Resident Evil 5 incelemesi. Bakalım, ne ara yazıcam tüm bunları :p Neyse şimdilik şarkı paylaşayım ve susayım.



Yok arkadaş, ben bu adamı canlı izlemeden ölmek istemiyorum. Cohen ve Dylan dedeleri izledik. Bir de Tom Waits'le Neil Young'ı izlesek.. Daha bir şey istemem sanırım. Sanırım !

4 yorum:

  1. Harbi neredesinnn ? Hayat seni çok meşgul ediyor galiba bu aralar ya da sonbahar yaramadı , hüzün aylarına girdik ya hani :P

    Neyse hadi bakalım merakla bekliyorum yazılarınıı ;)

    YanıtlaSil
  2. rolling stones ne olacak ha, sorarım ne olacak?
    izleyip, öyle öleyim ben artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa nasıl unuttum yahu onları :O evet evet onu izleyip öliim :D

      Sil