60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Temmuz 2012 Salı

Tek Kelime Mim'i

On the Road beni mimledi geçen gün; ama bir türlü yazamadım gitti. Neyse şimdi telafi edeceğim inşallah :) Mim'in konusu şuymuş: "Mimlendiğimiz kişiyi tek kelime ile ifade ediyoruz ve sonra yine mimliyoruz." Kulağa güzel geliyor.

On the Road: Herşeyiyle bir göçebe. Blogunu okursanız ne demek istediğim anlarsınız :) Bir gün bir kitaptan bahsederken başka bir gün takıntılardan bahsediyor. O konu benim bu konu senin dolanıp duruyor ki bu bence iyi birşey zira tek düze blogları okumaktan hazetmiyorum. Anladığım kadarıyla da gezmeyi seviyor :) Bu yüzden de kendisine göçebe demek istedim. Keşke ben de göçebe olabilsem :(

Mariposa, Missisgamze ve Tibetin annesi'ni mimliyorum :))

5 yorum:

  1. en ilginç ve anlamlı tek kelimelerden oldu bu :)
    ben daha önce bu kelimeyi memento için kullandım ama sana da çok yakıştığını düşündüğümden tek kelimeyle "kaliteli" diyebiliyorum. şu sağ taraftaki eklentilere bakıldığında zaten bariz belli :) çok teşekkürler cevapladığın için :)

    YanıtlaSil
  2. sen benim için artık "hijyen takıntılı bir boğa"sınnnnn :)))) bunu kendi bloğumda da yazacağım, var mısın ;)

    YanıtlaSil
  3. @On the Road Ben teşekkür ederim bilmukabele :))

    @Tibetin Annesi Ahaha :D Varım. Senin için de kullanılacak en iyi kelime bence "anne"dir. Klişe olacak belki ama öyle. Blogunu tamamen oğluna adaman çok anlamlı ve hoş :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, ben "anne" olmaya çalışıyorum, becerebildiğimden şüpheyim ama şimdilik oğlumun bana olan aşkı durum idare ettiğimin kanıtı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sefer arada kaynamadan yapayım dedim ;)
      http://buradakonusuyorum.blogspot.com/2012/07/tek-kelime-mimi.html

      Sil