60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

26 Mayıs 2012 Cumartesi

9.Gün


Tabii ki de Patti Smith ! Başka kim olabilirdi ki ? :)) Her türlü sırrımı paylaşabileceğim, omzuna başımı rahatlıkla yaslayabileceğim ve dahası yanında huzur bulabileceğim tek insan. En azından onu böyle tanıyorum. Şarkıları, kitapları ve genel duruşu bana bu "güven duygusu"nu aşıladı. Ben de Patti gibi kafama mavi bir kukuleta takar, kolkola New York sokaklarını aşındırıdık :)) Ah Patti'cim ah ! Canımsın <3 Seninle Central Park'ta sabahlamak vardı. Biraz şarap, gökte bolca yıldız. Bir de Patti'nin hoş sedası... Beraber sabaha kadar "Because the Night" okurduk. Biraz Bob Dylan'dan konuşur sonra da Patti, Rimbaud ve Woolf'tan birşeyler okurdu bana. Belki de "Dalgalar"ı bana sevdirirdi, kim bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder