60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Mayıs 2012 Cumartesi

2.Gün


Konu evlilik gibi hassas ve zor bir konu olunca aslında baya düşündüm bu soru üzerinde. Ve hoşlandığım ünlü bayanları gözümün önüne getirdim. Hmm.. Ve gördüm ki birçoğu birbirinden güzel. Evet. Ama bir sorun var. Büyük bir çoğunluğuyla mutlu olmak mümkün değil. Ya ben onu bırakırım bir gün ya da o beni. Zaten tarihte beni yanlış çıkarmıyor ve bu isimlere baktığınızda çoğunun elli defa evlenip boşandığnı ya da hiç evlenmediğini görüyoruz. Ama biri var ki içlerinde, gerek fiziksel görünümü, gerek iç dünyasıyla beni her daim etkilemiş bir kadın. Belki günümüzde" evsiz barksız bir sokak kadını" imajını andırsa da görüntüsü iç güzelliği yeter onun. Mutlu bir hayat sürülebileceğine inanıyorum onunla. Egolarından arınmış, "biz" olabilecek tek ünlü insan; JANE BIRKIN !


1 yorum: