60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

23 Ocak 2011 Pazar

Hiroshima Mon Amour / Hiroşima Sevgilim

Sinema işini bu blogtan başka bloga taşıdım. Hoş, tutmadı. Olsun.

Bu akşam bir film izledim. Şans eseri edindim. Ama iyi ki edinmişim. İzlemediğim her saniyem, saatim, günüm, ayım ve yıllarım boşuna yitip gitmiş. Uzun zamandır bu kadar "sıkı" bir film izlememiştim. Diyaloglarını toplasanız çok derinlikli bir kitap çıkar. Aşk ve savaş bir arada yedirilmiş muazzam bir film Hiroshima Mon Amour..

Film bittiğinde karnınızda bir ağrı hissedeceksiniz. Büyük aşk hikayesi ve savaşın aşağılık yüzünün karnınıza indirdiği yumuruğun etkisi bu..

Üstüne bir eleştiri yapmak istemiyorum. Yapacak düzeyde görmüyorum kendimi. Çok etkileyici, görkemli bir filmdi. Fransız Yeni Dalgasının baştacıdır bu film. Sinemaseverlere duyrulur.

İzleyin !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder