60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Temmuz 2017 Perşembe

Nu Metali Dinlenir Kılan Tek Adam

 

Chester Bennington kendini astı. Dan. Okurken bile pek inanamıyorsun sanki.

2000'lerin ilk demlerinde herkes gibi ben de Hybrid Theory ve Meteora'dan nasibimi aldım. Meteora hele ! Sonra zamanla Linkin Park'la aram açıldı. Dinlemez oldum nedensiz yere. Galiba unuttum. Çok kült albümler çıkardıkları da söylenemez bu arada maalesef. Şuanda yazımı okuduğunu bildiğim kişi sayesinde grubun yeni şarkılarını ucundan yakaldım. Bu sene çıkan ve dinlenmeyi bekleyen yeni albümler listemde de Linkin Park vardı. Alışılan tarzlarının aksine pop çizgisinde bir albüm çıkarmışlar. Kötü bir tesadüf ama bu akşam Linkin Park dinleme vakti.

Meteora'mı aramam lazım odada.
Breaking the Habit mırıldanıyorum tek başıma şu saatte.
Sonra In the End.
Eşlik eder misiniz peki ?


10 yorum:

  1. Yaa resmen şok oldum, ne oluyor böyle ya :(. Art arda intiharlar, ölümler. Benim de ergenlik yıllarımın grubu Linkin Park. Habit ile başlayp, sevip dinlerdim. Şimdi ilk burada gördüm, çok üzgünüm :(.

    YanıtlaSil
  2. O da gitti.
    Arkadaşı Chris Cornell'in doğum gününde ona katılmaya karar verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En acısı da o galiba. Dün okurken içim içimi yedi.

      Sil
  3. Hâlâ inanasım gelmiyor. Dün sabah Harun Kolçak'ın ölümüne üzülürken, akşam Chester'in haberi.. Ergenlik yıllarımın adamıydı. Çok üzdü. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harun Abi de gitti doğru ya :(( Linkin Park'ın son albümünü dinledim sabah ve gerçekten üzüntüm katlandı. Evet grubun tarzının çok dışında bir albüm yapmışlar, çok iyi şarkıların sayısı da az, fakat bazı şarkılar çok manidar. One More Light ve Heavy baya çarptı. Of.

      Sil
  4. Hala 2 posterini sakladigim tek ergen chrush`im kendisi. 1 hafta oldu inanmiyorum. Inanamiyorum. Acip acip izliyorum roportajlarini ve yuzundeki caresizligi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü sürprizlerle dolu hayat ama bu galiba göz göre göre geldi. Çok fena.

      Sil