60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

8 Nisan 2017 Cumartesi

Kısa Açıklama


Normalde dış dünyayla olan irtibatımı minimuma indirdim bir süredir.
Farkettiyseniz Twitter'ımı da kapadım. Açmayı düşünmüyorum.
Özel yaşantımda da nerdeyse görüşmüyorum hiç kimseyle.
Peki ne oldu da şimdi ani bir kararla yazmaya geri döndüm ? Hemen söylüyorum...

Bir kere sanırım bir kaç hafta, belki de ay kadar "sürekli yazılar" yazmayacağım.
Elim varmıyor, beynim çalışmıyor. Yoksa müzik açısından çok malzeme var, çıkan albümler, filan.
Lakin arada sırada, beş on günde üç beş satır karalarım diyorum.
Bob Dylan albüm çıkardı. Dinleyip yazmam lazım !
Tamamen buraları boşlamak hataydı.
Faydası olursa...
Biraz okudum ne güzel şeyler yazmışsınız. Kendi sayfalarınızda yeni paylaşımlar.
Sonra kafamı topladığım zaman eskisi gibi düzenli yazacağım. Bakın şuraya not düşün.

Tamamen içe kapanarak sorunlar çözülmüyor gibi.
Zaten bloga şu satıları yazma nedenim de bir "arkadaş".
Geçen akşam saçma sapan şeylerden bahsederken bir anda konu problemlerime geldi ve...
Onun da benzer bir dönemden geçtiğini sezinledim. Kendi de söylüyor bunu.
Konuştukça açıldım. Sonra da o açıldı, paylaştı, dertleştik. Nihayet beni anlayan çıktı !
Allah'ım şarjım bitiyor telefonun prize takıyorum. Yaz baba yaz... Ne çok dolmuşu(m/z).
Arkadaşlar...
Çok haksızlık ettiler bize. Emin olun gerçek bu.
İkimiz de bunun farkındayız. Ve günlerimizi mahvettiler. Kimler ?
Boşverin. Oldu işte bir şeyler. Üzdüler bizleri, napalım.
Her günümüz motivasyonsuz bir uyanış. Sürükleniyoruz ikimiz.
Kendi adıma söylemem gerek, yaşamdan zevk almadığım aylarım var.
Şuanda daha katlanılır halde günlerim. Ağlamalar sızlamalar bitmedi yine de.
Tutundum iki arkadaşa. Biri telefonda dertleştiğim. Öbürü de Allah'ın tiyatrocusu.
Sızlamalarım azaldı.
Bitmese de.

Toparlıyorum...
İyi geldi o akşamki konuşmamız. Ha problemlerimiz bitti mi, hayır, ama nefes molası verdik.

Mola vermişken geleyim dedim. Sayfamın tasarımına da el attım utanmadan.
Nasıl olmuş ? Berbat sanki. Ayaküstü bu kadar oldu. Zamanla düzenlerim.

Dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Burayı çok seviyorum, bunu bilin.

Üzmeyin kimseyi. Hayalleriyle oynamayın diğer insanların.
Sadece "yaşamak istiyoruz" bu güzel dünyada. Çok mu bu istediğimiz ?
Herkesi sevin. Sevgi hariç her şey yalan.


12 yorum:

  1. Yazılarınızı,paylaştıklarınızı,müziklerinizi özlemiştik :) Ne iyi ettiniz de geri geldiniz.
    Sayfa tasarımını beğendim ama ne yalan söyleyeyim fotoğraflarla desteklenmiş olan yazı kısmını çok beğeniyordum.Özellikle Johnny Cash'inkini :) Ama bu sadelik de yakışmış sayfaya.
    Umarım hayatta sevgi kazanır hep ve umarım her acı yok olur... Kendinize iyi bakın.Tekrardan hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğuma sevindim :))

      Zaten çok alelacele oldu. Çok düşünmeden hazırladım sanki fakat güncelleyeceğim mutlaka. Özellikle o bahsettiğiniz resimler yeni halleriyle tekrar dönecek :) Güzel pazarlar olsun diyelim :) Tekrardan hoşbuldum.

      Sil
  2. çok sevindim geri döndüğünüze:) her şey yoluna girer umarım hayatınızda.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca bir teşekkürler ! Sevgi ve de saygıyla :)

      Sil
  3. ben blogda öyle ya da böyle tanıdığım iyi kötü zamanlarına hislerine eşlik ettiğim herkesi pek bir seviyorum. sen de onlardan birisin. yıllardır biliyorum seni iyiki varsın söylemek istedim. geçenlerde ben de böyle biraz iç dökmeli bir yazı yazıverdim bloğa. güzel güzel mesajlar yorumlar geldi ve o kadar mutlu etti ki. tam o sırada karşımdaki insanlara laf anlatmaya çalışıyordum. sonra dedim ki amaaan boşver 1 tane olsa beni anlayan insan olduğunu bilmek yetti. ayrıca son paragrafına da katılıyorum tüm içtenliğimle. iyi insanları üzmesinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden öyle bir muhabbet kuruluyor bloglar arası. Özellikle de dünden günümüze konuştuğumuz veya mim yaptığımız komşularla. Zaten tüm mesela o bir kişinin varlığı. Yüzünü gördüğün bir arkadaş da olabilir, hiç tanımadığın, fakat burada sayfasından tanıdığın biri de olabilir. Dinlenmek mühim. Anlaşılmak ise en önemlisi. Kısa bir hayatımız var. Onu da öfkeyle, hırslarla, kötülükle veya diğer şeylerle doldurmak anlamsız. Yorum için teşekkür ederim Mutlu Keçi :))

      Sil
  4. Blog zaten böyle bir yer değil mi?
    Canın istediği zaman yaz biz de keyifle okuyalım. Her şey bizim daha iyi ve keyifli hissetmemiz için.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen ilk defa bu kadar hakkıyla o blog fikrini kullanıyorum :) Sanat veya diğer şeyler hakkında hababam yazdım ettim senelerce fakat bu kadar kişisel şeyler paylaşmamıştım. Nihayet rüştünü ispatladı sayfam :)

      Güzellikle.

      Sil