60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

13 Mart 2017 Pazartesi

Huzursuzluk Geldi


Cidden yapıştı. Nereye gitsem peşimden gelen bir huzursuzluk durumu.
Yemeğe çıkıyorum, eve dönesim geliyor anında.
Sokağa çıkıyorum, hemen işimi bitirip dönmek istiyorum.
Camları açmıyorum, havalandırmıyorum evi. Sürekli temizliyorum köşe bucağı.
Gece son nefesimi verene dek kitap. Her yerde sayfalar var.
Tek verdiğim mola, anlamsız korku filmleri. Kitaba devam ertesinde.
Mesaj yazıyorum bazı kişilere. Yaşadığım bilinsin diye.
Kahvaltı etmiyorum artık, ki en sevdiğim öğündü.
Midem kaldıramadığından, çay içebilmem için, birkaç lokma yiyorum.
Sürekli kahve içiyorum. Cezveyle aşk yaşıyorum !

Normalde bu pilavı yeniden ısıtıp önünüze getirmek değildi niyetim.
İnsanları endişeye sürüklemek veya burayı takip edenleri üzmek de değildi. 
Fakat biliyorum, pat diye ortadan kaybolsam, merak edenler çıkacak içinizden.
Açıklama gerekiyordu. Ve yaptım. Bir süre yokum kısacası. Meraklanmayın.
Çenemi tutamam gelirim hemen. Veya müziğe dair bir şeyler yaşanır.
Farkında bazılarınız, tekliyorum bir süredir. Devamını getiremiyorum işlerin.
Bilmiyorsunuz ama sürekli bir şeyler yazıp siliyorum blogumun arka sokaklarında.
Yaptığım her işte, söylediğim her kelimede, dikkat eden bir insanım.
Ve böyle gitmesine katlanamıyorum. Dur deme zamanı. Problem neyse...

Bir buçuk yıldır katlanamadığım şeyler oldu. Sınandığıma inanıyorum.
Ağır geliyorlar. Her yandan çörekleniyorlar tepeme. Gitmek bitmiyorlar.
Paylaşmayacağım ama yaşananları, burası keyifli bir sayfa olarak kalmalı.
Zaten paylaşmak da istemiyorum. Yardım istemiyorum.
Nedeni de tek başıma çözmem gereken bazı problemler söz konusu.
Geliyorum. Az kaldı. Yeniden görüşeceğiz hep beraber.

Sadece biraz zaman lazım. Dura kalka olmayacak yoksa.
Burayı da mahvedip gidiyorum. 1001 tane şey yazdım oysa...
Masallar en sonunda tükendi demek ki. Şehrazad yola koyulsun.
Yeni masalların sözünü aldınız.
Dönene kadar Patti'nin resmini bırakıyorum. Nick'in şarkısıyla.
Anladığınız için çok mutluyum, çiçek gibi olacak geri dönüşüm, bahara açacağım.
Rüzgarı karşınıza alın. Gözlüksüz sokağa çıkmayın. Bildiğiniz Zihin. Sizin Zihin.


18 yorum:

  1. Merhaba,

    Dilerim -ki gerçekten- en kısa zamanda kendinizi iyi hissedersiniz. Ve dilerim yakında kocaman gülümsemeler yayılır yüzünüzde :)

    Güzel günler umarım hemen şuracıktadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel dilekler ki bunlar... teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Biletin gidiş- dönüş olduğu sürece sorun yok , kendin için kendine yaptığına bir yolculuk olsun bu , seni bekliyor olacağız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüm ama nasıl döndüm hiç blmiyorum ya Mariposa. Bir yazı yazacağım ilerleyen günlerde konuyla ilgili, hala düzeldiğimi sanmıyorum.

      Sil
  3. Zihin seni o kadar çok seviyorum ki <3
    Dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Nasıl bildiniz... Geri döndüm ve çok işe yaramadı sanırım kendi içime çekilmek.

      Sil
  5. Huzursuzluk değil o Venüs retrosu :) Geçmişe pek dalmayalım bu süreçte. Geçmiş geçmiştir, anda olalım, şimdi de olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi felsefemi unuttum sanırım. "Geçmişin ve geleceğin..." Hatırlatma için teşekkürler :) Venüs'ün de cezasını versin ayrıca hahaha

      Sil
  6. "Çiçek gibi olacak geri dönüşüm" sözünüze güveniyorum. Halledin ve dönün.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerle döndüm ama halloldu mu bilmiyorum sorunlar :(

      Sil
  7. şuan ihtiyacın olan şey eminim ki klişe dolu bir cümle değil ama insan hayatında sınandığını hissettiği bir dönemi mutlaka yaşıyor. benim de bir dönemim böyleydi ve sanırım çıkış aşamasındayım. çıkışı görebilmek biraz da çıkışı umut etmeye bağlı.neyse ki çiçek gibi döneceğinin sözünü vermişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu galiba bir süreç dediğin gibi. Şimdi bakıyorum da kişisel problemlerim devam ediyor ve çıkış da uzaklarda gibi ama sanırım azmedersem iyi şeyler de olacak en sonunda :) Yazacak gücü buldum gibi...

      Sil
  8. Sartre'nin bulantısından bir kesit gibi olmuş adeta. İnsanın içine çekip boşan yalnızlık temalı.Bu güzel paylaşım için teşekkürler bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yokluğumda Sartre'ın oyunlarını okumaya sardım. Güzel tesadüf ):

      Sil
  9. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil