60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

Geçmişin ve geleceğin bugünü öldürmesin izin verme. Zıvanadan çıkmış dünyada yola çıkmalı !

23 Şubat 2017 Perşembe

Yeni Bir Meydan Okuma (6.Gün)

  
6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? 

Bakkal kalmadı ya. Sizin oralarda hala varsa ne ala. Meydan okuma hepimizi yaşlı hissettirdi.

Cevabıma geçelim... Ucuz sakızlar. Minik krakerler. Para üstü olarak verilen küçük şekerlemeler. İşimiz gücümüz yemek hep.
 
"Oturalım arkadaşlar, dinlenelim artık biraz, esneyelim uzun uzun.
Ne manasız şey çalışmak, hayat hoş, gerisi boş !
Haydi yeşil kırlara koş. Sana ne dünya halinden. Sen, az kudur, habire coş. 
Homini de gırtlak, pufidi kandil, tumba yatak..."


10 yorum:

  1. Sakızzz ! :D Benim mandalinaya döndü bu iş

    YanıtlaSil
  2. Bu meydan okuma şahane sorulardan oluşuyormuş. Bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) Fakat biraz eskilere çok gittik herkes -ben dahil- kendini yaşlanmış hissetti :D

      Sil
  3. Plastik toplar da var ama! Hani şu azıcık rüzgarda bile püff diye uçanlardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil top ! Benim hep yeşil plastik topum olurdu nedense. Çat diye de patlardı, yan bahçeye düşünce bağırırlardı bize. Hey gidi.

      Sil
  4. O mis kokulu sakızlar geliyor benim de hep aklıma ya da horoz şekerler :)

    YanıtlaSil
  5. Şıpsevdi, yumiyum ve leblebi tozu. :D

    YanıtlaSil