60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Şubat 2017 Pazartesi

Yeni Bir Meydan Okuma (3.Gün)


3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

Mendil, kalem veya alelade bir sakız.

Uzun zamandır bu kadar güzel bir Sezen Aksu şarkısı dinlemedim. Ozan Bayraşa'nın efsane düzenlemesi, Sezen'in sözleriyle birleşmiş, ortaya bu şarkı çıkmış.

"Ey benim dikenli yolum, çocukluğum, olgunluğum.
Ey benim çilehanem. Yana yana yolculuğum. 
Ne yapsam, nereye gitsem olmuyor. Hayattayken araftayım. 
Bir hatıraya sevdalı. Hem kazanan hem kaybeden taraftayım."

2 yorum:

  1. Bu şarkı çok güzel. ❤

    Bu arada benim ceplerimden muhtemelen misket çıkardı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ilk gece dinlerken vuruldum. Tam bir Sezen klasiği.

      Misketlerim vardı (hele bir tane kahverengi sarı kaplamalı bir tane vardı offf). Fakat ceplerime koymazdım, çünkü savruk bir çocuktum, düşüverirdi :)

      Sil