60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Şubat 2017 Pazar

Yeni Bir Meydan Okuma (2.Gün)

   
2. Çocukluk eğlencen neydi ?

Ben hep alabildiğine düz bir insan oldum. Halen de öyleyim sanırım. Neye neşelenirim, neye üzülürüm, herkesler bilir. Mutlu olmak için fazla didiklememek lazım; çünkü hayat yeterince zor iken mutluluk çıkarmayı zorlaştırmamak gerek. Ufak şeylerle eğlenmesini bilmeli.

Tıfılken öyle saçma şeylerle eğlenirdim ki… Çoğunu şuan pek hatırlayamıyorum. İçine kapalı bir çocuk olduğumdan oyuncaklarımla vakit geçirmeyi, sakız çiğnemeyi, resimli bilgi okumayı (resimlere bakmak yahu—daha okuyamıyordum) ve sinemaya gitmeyi (içe dönük bir eylem) çok severdim. Komşu çocuklarıyla top oynardım. Pastaneye giderdik. Bu kadarcık şey yeterdi. Halen de öyle aslında. Oturun beş dakika konuşun. Şurada iki lokma bir şeyler yiyelim, unutmam ben.

Şehre yine film gelsin, bir güzel orman olsun yazılarda.
İklim değişsin, Akdeniz olsun. Gülümseyelim. Daima.

6 yorum:

  1. ayyy bi de benim çocukluğumu okusana
    kendimden utandım
    skandal..

    şarkının bende çok ayrı bir yeri vardır
    sezene aşırı kızgınım ama bazı şarkıları maalesef hala vazgeçilmezim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin var bir kırgınlığı. Ama o şarkılara hayır diyemiyoruz maalesef. Keşke böyle olmasaydı diyorum. Elden bir şey gelmiyor. Şarkılar yine bizim şarkılarımız olacak. Geçmişteki Sezen yine bizim Sezen'imiz.

      Sil
  2. Atlaslı Coğrafya Ansiklopedisi. Sende de var mıydı? Yarabbi ne çok baktım o sayfalara, hala kokusunu alabiliyorum kağıdının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://galeri2.uludagsozluk.com/306/internet-yokken-bilgiyi-ansiklopedide-aramis-nesil_498718.jpg

      Çocukluğumun Google'ı :) Okumayı sökene kadar resimleriyle, sonrasında da yazanlarla neler öğrenmedim ki ! Atlaslı Coğrafya Ansiklopedisi yoktu bende :((

      Sil
    2. Ay kopyalayamıyorum linki :/

      Sil