60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve sonunda, göreceğin aşk, vereceğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

12 Şubat 2017 Pazar

Ayaküstü Pazar Muhabbeti Olsun

Hi!
İki laf edip gideceğim.
Salı günü de, yeni listelerle, tekrardan müzik müzik ! 

Haberi duymuşsunuzdur. Bir spikerin işine son verildi, ertesinde sosyal medya yıkıldı. Boykot edeceğiz, seyretmeyeceğiz, okumayacağız, almayacağız, falan filan. Geçiniz lütfen. Kimse de o kararlılık yok maalesef. Çok duyduk bu boykot kararlarını. Şu oldu, "bunu almayacağız" dedi millet, koşa koşa aldınız. Beriki oldu, "bunu içmeyeceğiz" dediniz, içtiniz. Oluyor yani. Çok şey etmemek lazım.

Klavye başında esip gürlemekte üstümüze yok. Profil resimlerini gündeme göre değiştirmeye, kocaman laflara, aforizmalar yazmaya bayılıyoruz cümleten. Teoride varız, pratikte yokuz. Neyse işte, bir ümit, hala insanların sözünün eri olmasını bekliyoruz. Büyük lokma ye, büyük laf söyleme. Galiba atasözü böyle olmalı. Her neyse. Öyle bir şeylerdi işte.


Yahu hem neye bu kadar şaşırdınız ? Cidden siz o grubun medya organlarının muhalefet ettiğini falan mı sanıyordunuz bugüne kadar ? Bir vakit düzenli olarak televizyon izlerken tartışma programlarına denk gelirdim. "404: Aranan muhalefet bulunmadı"...tadında programlardı çoğu. Gazetelerini de okumayı bırakalı çok oldu zaten. Manşetine haber değeri olmayacak şeyleri taşıyan, esas söylenmesi gereken haberleri, daha altlarda veren sitelerine de tıklamıyorum. Kafam rahat. Bu yaştan sonra size hangi gazetelerin veya kanalların gerçek muhalefet ettiğini öğretecek de değilim. Açın bakın. Televizyonlar bir kumanda ötenizde. Gazeteler kapınızda veya tıkınızda.

Zaten yeterince uzun ve yorucu bir hafta geçirdim. Haftanın yarısı yollardaydım.

Ben kendi adıma malum grubun müzik dükkanından da bir şeyler almayı bırakalı çok oldu. İkinci senesine yaklaşıyor boykotum. Sayfamda anlatmadım fakat bir vakit o zincirin bir mağazasında görevliler bana ve arkadaşıma terbiyesizlik yaptılar. Biz de kesip attık bütün maddi bağımızı. Zaten müzik albümlerini olabildiğince plakçılardan, kitapları da kitapevlerinde alan bir insan evladıydım. Hepten kestik mağazayla ilişkimizi. Pişman değilim. Ne halleri varsa görsünler. Arrivederci!


2 yorum:

  1. Efrim'in bu fotoğrafı beni hep güldürür. Ne kadar yılgın görünse de bir umut ki hep içinde :)

    insanlar tv yi izlemek için nasıl vakit buluyorlar şaşırıyorum o kadar daha güzel yapılacak şey varken ..
    Muhalefet o gemilere binip gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamı dünya gözüyle gördüğümde şaşırmıştım. Gene böyle kıvırcık, karman çorman ve yılgındı :D

      En temizi televizyonları çöpe atmak. Trump bir konuda haklı. Medya her zaman doğrucu Davut değil. Kimi medya grupları (?) tamamen manipulasyon üzeriden gidiyor.

      Sil