60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Ocak 2017 Salı

La La Land (7.5/10)

Normalde buçuklu puan vermeyi sevmem fakat yılın en beğenilen filmlerinden La La Land beni tam anlamıyla iki arada bıraktı. Uzun bir yazı yerine maddeler halinde olumlu olumsuz yönlerinden bahsedip sizlere iyi seyirler dileyeyim. Bahsedildiği kadar efsaneleştirilecek bir tarafı olmamakla birlikte vizyonda kaçırılmaması gerek.

+ Sıcak, naif, yer yer esprili ve cinsellikten arındırılmış masalsı aşk portresi.
+ Caz özelinde olmakla beraber genel anlamda müzik sevgisi ve pek tabii sinemaya duyulan aşk.
+ "Rüyalarınızın peşinden gidin" teması.
+ Tebessüm ettiren minik göndermeler.
+ Asi Gençlik'e saygı duruşu.
+ Ryan Gosling'in yaldızlı varlığı.
+ Elbette müzikleri.
+ Seyrederken nefesimi kesen "ihtimaller" sahnesi.
- Açılış sekansı.
- Zayıf hikayesi ve pek özensiz finali.



4 yorum:

  1. Ben de şimdi yayınladım bu filmle ilgili postu:) Öncesinde okusaydım keşke. Kritik çok yerinde olmuş. Efsaneleştirilecek bir film olmadığına katılıyorum ama bugünlerdeki hengame içinde çok iyi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rogue One ve La La Land'le şeytanın bacağını kırdım. Umarım diğer filmler de bu kadar güzel çıkar :)

      Sil
  2. Bu filmi çok merak ediyorum 😇 😍
    Gosling filmi olması dışında beni çeken değişik bir şey var. İzlersem anlayacağım bakalım 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli film. Seveceğine inanıyorum :) Hele o bahsettiğim sahnesini.

      Sil