60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Ocak 2017 Perşembe

En Soniğinden Meydan Okuma (3.Gün)


 "Kendi içindeki yolu bulursan, doğru yol önünde açılır." - Dejan Stojanovic, The Creator

* * *
 
 İlk günler baya zorladı. Fakat nihayet sonunda kolay bir soruya geldik. Tüm sorular için buradan.

"Hayatın bir kitap/film olsa türü ve adı ne olurdu ?"

Yaşadık, Denedik, Güzel Şarkılar Dinledik.

Filmin türü ise müzikal, drama ve komedi.

Kimse burada neler döndüğünü tam olarak anlamıyor. Herkes deniyor. O yola giriyor, vazgeçiyor, buna geçiyor. Kendi yolumuzu bulmaya çabalıyoruz. Geziyoruz, okuyoruz, dinliyoruz, seviyoruz, konuşuyoruz ve susuyoruz. Yaşam uzun bir yoldan ibaret. Hepimiz kendi yolumuzun gezginiyiz. Sokakların hepsi kendimize çıkıyor. Sanatsa, hayatı güzelleştiriyor, güzelliği ortaya çıkarıyor.

Müzik olmasa ne yapardım kim bilir. Yola devam. Rüyaya devam. Aşka devam.


2 yorum:

  1. Filmin adını çok beğendim ve hemen çok kıskandım :D
    Daha fazla debelenmeden ben de yazayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler :p

      Hemen geliyorum yazını okumaya.

      Sil